Hoe kan iets nieuw EN vernieuwd zijn? Als iets nieuw is kan het per instantie toch niet vernieuwd zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Het vernieuwde is het nieuwe aspect eraan.
Simpel hè?
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat ben je weer droog hihii
Iets kan nieuw en vernieuwd zijn ,denk maar aan de nieuwe brievenbussen van TNT,tenminste die schoot mij meteen te binnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, daar is het vernieuwde product nieuw, maar is het niet nieuw EN vernieuwd tegelijkertijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ow jee dan heb ik je vraag niet begrepen mangal dan denk ik nog even na hoor, Lastige vraag ik volg deze vraag wel..ik ben benieuwd.
Ha, die Mangal;

Nee, dat kan volgens mij ook niet. Nieuw is iets maar een keer. Vernieuwd wil zeggen dat het al bestond of bestaan heeft, maar bijvoorbeeld is verbeterd of verfraaid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2010 is nieuw bij aanvang en wordt elke dag weer vernieuwd