Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Worden de taarten en geschenken die bezorgt worden bij de Koningin eerst onderzocht op gevaarlijke stoffen??

Ik lees net op de telegraaf dat Beatrix jarig is, dus er word weer veel bezorgt bij het paleis.. Maar word het allemaal eerst getest op vergif of andere gevaarlijke stoffen??? Dat vraag ik me af!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

De geschenken worden altijd gecontroleerd of er iets gevaarlijks in zit. Maar dat het daadwerkelijk naar iemand van het koningshuis gaat, is zeker niet waar. Alles wordt of vernietigd of retour gezonden. Het is een te groot risico om Beatrix wat te laten eten van iemand anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als het echt naar haar toe gaat zal het uiteraard gecontroleerd worden, maar alles controleren kost veel tijd en moeite dus ben bang dat het allemaal vernietigd wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je mal.
De hele santekraam aan pruts- fruts- en kriebelwerk wordt linea recta de container ingemikt.
Etenswaren voorop.

Soms gaat er nog wel eens iets naar bejaardentehuizen en instellingen, maar veruit het meeste wordt direct achter de rodondenderons gesodemieterd.

Rommel die nog weggegeven wordt aan instellingen zijn al duidelijk ongevaarlijk, anders gaat het er niet naar toe.
Dingen waar twijfel over is gaat sowieso direct weg.
Er wordt daarom verder niet gecontroleerd of onderzocht.

Info van een kennis die jarenlang 'gediend' heeft op paleis Soestdijk.
De vriendelijke zenders van alle prachtige cadeaus kregen in die tijd trouwens wel altijd een (standaard) bedankbriefje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing