Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe vind ik een vriendin van vroeger terug?

Ik zoek Klasina Kel ze woonde in 1956 op de Adriaan van Bergenstraat 10 bis in Utrecht.
Ze zal nu ongeveer rond de 65 jaar zijn.
We waren harts vriendinnen., We zijn na dat we getrouwt zijn elkaar uit het oog verloren.
Ik woonde toen zelf in Leerdam we hebben elkaar ontmoet via de oranjegarde wandel verenigging.
Ze is getrouwt met Jan Willems en die woonde in de Boterbloemstraat 4 Alkmaar zo ver als ik weet.
Ik hoop dat ik ze op deze manier terug kan vinden. gr Phina

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
4.5K
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een typisch geval van OPSPORING GEZOCHT... Stel je vraag daar, wij hebben geen middelen, helaas...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

Probeer het via schoolbank.
Als je hartsvriendinnen was, dan weet je ook vast wel op welke school ze gezeten heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je vraagt hóé je haar terug kunt vinden, en daar kunnen wij wel mogelijke antwoorden op bedenken.

- Je kunt je opgeven een tv-programma waarin ze mensen weer bij elkaar terug brengen.

- Je kunt het vragen aan de nieuwe bewoners van het adres waar zij woonde.

- Je kunt haar proberen op te zoeken op wieowie.nl

- Je kunt op 'opsporing verzocht'-achtige websites dit bericht achterlaten.

- Je kunt het bericht in verschillende kranten plaatsen.

- Je kunt proberen haar partner te traceren via bovenstaande manieren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je hier een minimale kans om je jeugdvriendin terug te vinden. Ik zou eerder denken aan hyves, schoolbank en google.

Mocht dat niet werken dan zou ik ervoor kiezen om een advertentie in een krant te plaatsen, en anders de tv erbij halen. (mocht je haar echt graag willen zien)

In ieder geval suc6 bij je zoektocht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is natuurlijk niet te zeggen dat ze bij dezelfde man is gebleven en een andere naam heeft gekregen.
In de volgende advertentie komen de volgende zaken overeen: Klasina Kel, Utrecht en 65 jaar.
Maar als dat klopt, heb ik slecht nieuws voor je:
http://www.deweekkrant.nl/files/pdfarchief/WOC/20080306/WOC_WOC-1-22_080306_2.pdf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik heb even op naam van klasina gezocht en kon er niks van vinden inderdaad.Wel heb ik via wieowie veel jan willemase gevonden.Mischien dat jij de juiste jan willems er uit kan halen en dan via hem haar kan op sporen.

suc 6
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb wel iets kunnen vinden, maar hoop voor je dat ze het niet is, want het is een overlijdensbericht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Gast9113;

Aanvullend op bovenstaande suggesties zie ik niet wat de mensen op goeievraag.nl voor je kunnen doen wat je zelf ook niet zou kunnen doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Probeer het eens op: personen zoeker, hyves, schoolbank, google,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oproep in Margriet, Libelle, Telegraaf, zoeken via schoolbank, hyves, programma Spoorloos. Telefoonnummer opzoeken van de Boterbloemstraat in Alkmaar misschien weten deze mensen waar ze naar toe is gegaan.

Succes met zoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding