Hoe kan ik het best reageren op mensen die mij aanstaren? Ik word er zo nerveus van!
Toegevoegd na 5 minuten:
Wel op een "volwassen",manier dus niet dmv tong uitsteken bijv.
Toegevoegd na 15 uur:
Ik hoor overigens heel vaak dat ik (te) mooi ben en heel sexy, maar goed , daar kan ik toch verder niets aan doen en geeft anderen toch niet steeds het recht om te staren?
Toegevoegd na 15 uur:
Veel mensen doen het ook terwijl mijn man gewoon naast me loopt, staren!
Wat een kortzichtige opmerking zeg!
Echter kan je ook denken dat je TE mooi bent omdat je denkt dat mensen om die reden naar je kijken maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Ik kijk ook graat naar mensen, niet omdat ik ze zo godvergeten mooi vind, maar gewoon omdat dat nu eenmaal een menselijke gewoonte is van iedereen, ook van jou anders zou jij die mensen niet naar jou zien staren.
In 1 oogopslag neemt u waar dat iemand naar u kijkt.
Door bij herhaling terug te kijken neemt u waar dat die persoon naar u staart. (uitlokkend gebaar)
Dus volgens u moet iedereen zichzelf maar lelijk gaan noemen om zo bescheiden te blijven? Een professionele pianist mag toch ook zeggen dat die goed piano kan spelen? Of is dat een ander verhaal? Een mooie vrouw mag best zeggen dat ze mooi is, mocht u daar afgunst tegen hebben, dan is dat uw probleem. U bent niet bepaald productief bezig en door te zeggen dat ze teveel zelfvertrouwen heeft, daar schiet u niets mee op. Anderen beweren dat zij mooi is, dat vertelt ze. Misschien vindt zij haarzelf helemaal niet mooi? Als ik 20x per dag zou aanhoren dat ik heel mooi kan tekenen, zal ik ook wel zeggen dat ik mooi kan tekenen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.