Hoe vertel ik mijn buurvrouw dat wij van privacy houden.....in onze eigen woning!?! Zonder dat we buren ruzie krijgen?
Bijvoorbeeld; per dag staat ze 4 a 5 keer aan de deur te bellen of voor het raam te zwaaien. Op zich niets mis mee maar elke keer kost het bijna 1 uur om haar weer de deur uit te werken. Ze blijft maar kletsen en over allerlei stompzinnige dingen zoals de dochter van de oom van de achterbuurvrouw, die heeft rare gordijnen?
Gek worden we ervan....we zetten tegenwoordig de bel maar uit, doen de gordijnen dicht en lopen heel stil door het huis. Parkeren de auto om de hoek en gaan achterom naar binnen anders staat ze gelijk weer aan de deur om te ouwehoeren.
Heb je 5 minuutjes? zegt ze dan terwijl ze ziet dat je met een volle wasmand open doet of dat je met je jas aan staat klaar om weg te gaan en dan nog naar binnen lopen, soms zelfs bellend met haar eigen huistelefoon....
Dit is echt een k#@$@% probleem ook omdat ze een hele dominante vrouw is waar je echt geen ruzie mee wilt hebben.
Zit je eindelijk samen op de bank of zelfs met visite erbij belt ze weer aan voor een of andere stompzinnige vraag of over wat ze nu weer heeft gekocht en stapt ze zo naar binnen en praat dwars over de visite heen.
Hoe moet ik dit oplosssen op een normale volwassen manier? We durven dit echt niet aan tekaarten bij der...
Ps het zijn hele aardige mensen, maar dit werkt gewoon verstikkend.
Help
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.