Mensen met een enorme kattepieslucht in huis, eerlijk zeggen?
Bij mijn dochtertje zit een tweeling in de klas bij wie ze graag thuis speelt. Deze mensen hadden 2 katten, maar doordat de pil niet goed werkt en deze schat van een vrouw de kittens niet weg kon doen zijn het er inmiddels 10, waaronder een stuk of wat katers.......je raad het al, die de boel dr onder sproeien.....
Als we daar komen is de lucht echt heel sterk, zelfs zo sterk dat ik de jas die in de gang bij de kattebakken hangt moet uitwassen als mijn dochter weer thuis komt na het spelen daar. Nu maakt mij dat nietzoveel uit, een oude jas mee en oude kleren aan, klaar...
Maar de kinderen hebben toch ook die lucht wel bij hun. Als ze hier spelen en ik de gang oploop hier, ruik ik de kattepieslucht van de jasjes in de gang...
Zal ik het gewoon eens eerlijk zeggen?
Want kinderen die "stinken" worden toch sneller gepest en dat zou jammer zijn want het zijn echt hele leuke sociale kindertjes (het hele gezin!) En hoe breng je zoiets op een goede manier?
Toegevoegd na 2 minuten:
Ik denk dat ze zich niet bewust zijn van de sterke lucht omdat ze erin leven en je het dan zelf niet meer (zo sterk) ruikt......
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.