Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn ex heeft de volmacht over de rekening van onze kleine nu is al het geld eraf gehaald door haar wat zijn mijn rechten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Jij hebt geen enkel recht, immers ex heeft volmacht. De kleine echter wel en die zal een vertegenwoordiger nodig hebben. Inmiddels, want je spreekt over ex, zijn jullie gescheiden. Jij zou als vertegenwoordiger kunnen optreden voor de kleine. Om dat te regelen en om een schadevergoeding te krijgen, zodat de rekening weer gevuld kan worden kun je het beste kontakt opnemen met een raadsman of met bureau rechtshulp. Dit zodat je ex aansprakelijk gesteld kan worden. Eea zal niet meevallen.
Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou eens kunnen kijken bij een juridisch loket bij je in de buurt. Zij bieden gratis hulp bij dit soort vragen. Je kan hier je vraag stellen en zij kunnen nagaan welke rechten je hebt ( ik vermoed dat je geen rechten hebt omdat je ex volmachtig was) en of ze er wat tegen kunnen doen ( ik vermoed dat ze je daar wel mee kunnen helpen) Op de site van juridisch loket kun je kijken waar de dichtstbijzijnde locatie is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing