Wat is het verstandigst om te doen in deze situatie?*lees beschrijving*
Sinds een wat langere tijd heeft een vriend van mij een "relatie" met een minderjarig meisje. Na een paar maanden ging ze al weg omdat ze iemand anders had, echter duurde dit maar een paar dagen en toen kwam ze terug. Ik zei dat hij haar niet terug moest nemen, sinds als je weggaat je niet gelukkig bent met diegene. Desalniettemin werd er niet naar mij geluisterd.
Daarna voegde ze mij toe op msn en begon met mij te praten, echter kwam ik al snel tot de conclusie dat ze hem gewoon terug nam omdat die andere persoon tegenviel en ze niet alleen wou zijn.
Vele maanden later kwam erachter dat ze op mijn msn was geweest en had veranderd en ik was laaiend. Daarna heb ik dat gemeld aan die vriend en heb ik negatief over haar gesproken. Omdat ze stiekem alle gesprekken in de gaten hield las ze dat en toen werd alle schuld op mij geschoven en bleef ze kwaad op mij.
Na nog wat maanden ging ze weer met mij praten om te hopen dat ze nog wat kon vinden om mij weg te krijgen kwam ik al aardig snel achter. Ik trapte hier niet in en ze begon mij te beledigen. Ik was toen helemaal laaiend en heb op een later moment toen ik wel vrijuit kon praten haar wel precies gezegd hoe ik erover dacht.
Probleem is dat die vriend mij totaal niet geloofd ook al geef ik hem de gesprekgeschiedenis en haar fouten niet wilt zien. Ook liegt hij steeds tegen mij en heb ik het gevoel dat zij ervoor zorgt dat ik weggewerkt word. Ik kan hem totaal niet meer vertrouwen, wat moet ik doen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.