Veel meisjes noemen me dit jaar in ene schattig (ook veel die ik net een paar dagen ken), wat bedoelen ze hiermee?
Ik was in mijn beginjaren een beetje een nerd, maar nadat ik me kapsel had verandert enzo werd ik een beetje normaal.
Na dit jaar ben ik afgevallen en veel meisjes noemen me schattig (ook meisjes die ik net ken) of hoor ik van vriendinnen dat hun vriendinnen dat ook zeggen.
Ik heb dit echter nog nooit meegemaakt en maak me nu druk of ze een babyface bedoelen of niet.
Ik ben groter en ouder dan de meeste van hun (14-17 jaar) en ik ben 17.
Ik durf het echter nog niet te vragen, want dan kom ik over als een arrogante jongen die een beetje probeert op te scheppen.
Denk je dat ze leuke gezicht bedoelen of gewoon puur babyface?
Ik ben btw 1.76m lang en al die meisjes zijn rond 1.60-1.75m en 2 daarvan zijn 1.80-1.85m.
Nogmaals ik zou het graag willen weten.
En voor de meisjes: wat bedoel jij ermee als je zegt dat je een jongen schattig vindt tegen een vriendin of tegen hem.
Toegevoegd na 34 minuten:
Ik heb veel moed ingezameld en het aan 2 meisjes gevraagd, aan de rest kan het niet, want die ken ik amper en heb ook niet hun msn.
1 meisje zei: Ze weet het niet echt, maar in ieder geval geen babyface, maar de manier waarop ofzo, verder kan ze het niet uitleggen.
2e meisje zei: Lief gezichtje en leuke ogen -.-
Die anderen ken ik niet eens van naam, dus dat gaat heel moeilijk worden.
Die anderen was ik gewoon even voorgesteld via vrienden, maar goed.
Wat denken jullie nu erover?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.