Zouden we oude straffen zoals kielhalen en vierendelen weer moeten toepassen op criminelen om hen aan het praten te krijgen?
Vol verbazing zit ik Opsporing Verzocht te kijken waarbij ze op zoek zijn naar een slachtoffer. Er is een verdachte gepakt waarbij allerlei belastend materiaal is gevonden bij deze persoon, bloed in zn auto van het slachtoffer, een usb stick met foto's van het slachtoffer, ondertussen wil deze verdachte bij het verhoren niets kwijt over zijn eventuele betrokkenheid en of hij het slachtoffer kent NIETS, ondertussen zit de moeder van het slachtoffer (oud vrouwtje) bibberend haar verhaal te doen op tv dat ze dr zoon zo mist..
een politie agent doet zn verhaal op camera haalt zn schouders op en zegt:''tsja...de verdachte doet zn mond niet open dus we weten nog niets concreets''.
naaah. me bek breekt open!! zijn ze nou helemaal gek geworden? ligt het aan mij of moeten we in dit soort gevallen maar even de westerse beschaving ontkennen en koste wat het kost het verhaal uit die verdachten krijgen? eventueel met middeleeuws geweld als je het mij vraagt.......
'' kan mij heel boos krijgen..........
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.