Mijn vriend krijgt binnenkort zijn eerste huis, met het oog op samenwonen. Maar voor mij gaat het ineens veeeel te snel. Wat te doen?
Zoals vermeld gaat mijn vriend zeer binnenkort voor het eerst op zichzelf wonen. Vanavond heeft hij een tweede bezichtiging in het huis en hij wil mij graag mee hebben.
Ik merk aan mezelf dat ik niet enthousiast kan zijn over het feit dat hij op zichzelf gaat.
(vindt ik gemeen van mezelf tegenover hem)
We hebben het er uitgebreid over gehad dat hij eerst een tijdje op zichzelf gaat wonen en ik erbij kom wanneer ik daar aan toe ben. We hebben namelijk een leeftijdsverschil van 5 jaar, ik ben jonger.
Nu het allemaal zo dichtbij komt, merk ik dat ik steeds meer ga twijfelen. Daarom hebben we ervoor gekozen om eerst te gaan 'proef samenwonen' in het huis van mijn moeder die op vakantie is.
Op zich is dit wel leuk, maar het valt mij heeeeel erg tegen! Waardoor ik erge twijfels heb of ik uberhaupt wel met hem wil samenwonen. Er vallen mij nu dingen aan hem op waar ik mij totaal niet in kan vinden en wat ik zelfs een beetje irritant vindt.
Ook lijken we nu een beetje langs elkaar heen te leven.
Ondertussen zijn we nu bijna 6 jaar samen, dus wordt het wel tijd voor een volgende stap. Ik ben helemaal gek op hem en hij is ontzettend lief en begripvol. Toch heb ik het gevoel dat ik mijn gevoelens hierover niet met hem kan delen.
Iemand tips?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.