Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hallo,ik vroeg me de laatste tijd echt af (door Noorwegen en Alphen aan de Rijn enzo) hoe het nou komt dat er zoveel schietpartijen zijn laatste tijd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Combinatie van de kans hebben, geinspireerd zojn door een ander, weinig te verliezen hebben , weinig sociale contacten hebben en mentaal ziek zijn. Individualisering van de maatschappij. Liefde overwint gelukkig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het word altijd weer afgereageert op Call of Duty, dus ja...

Toegevoegd na 15 minuten:
Ik denk zelf dat het gewoon mensen zijn die al gek zijn in hun hoofd vanaf dat ze geboren zijn. En dan zijn ze dus agressief en gaan ze shooters spelen en dan gaan ze het 'spel' of eigelijk hun gedachte in het echt doen :) maar ik zou niet weten hoe het kan dat het steeds meer gebeurt ... Maar hoe is 't nu op het strand? :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het mogelijk is. Als iemand ontevreden is over zijn leven en er een eind aan wil maken, kan hij zeker wel op een of andere manier een wapen krijgen. Als hij/zij dan ook nog in een niet genoeg beveiligt winkelcentrum rond kan gaan schieten, neemt hij mooi wraak op de samenleving/omgeving waarin hij ontevreden was, en het boeit hem/haar toch niet meer of hij straf ervoor krijgt, want dood heeft hij/zij er geen last meer van. Het is dus gewoon te makkelijk en voor anderen daarom een lastig op te lossen probleem. En mensen leren ook dat het normaal is om iemand neer te schieten, maar vergeten daarbij vaak dat er in het echte leven iemand niet op retry kan drukken als ie dood is, zoals hierboven beschreven. Hopelijk heb je wat aan mijn antwoord :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing