Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet je atheist zijn om je aan te kunnen sluiten bij de Hells Angels? Zie uitleg

Voor zover ik weet kun je alleen uitgenodigd worden om lid te worden. De naam 'Hells Angels' impliceert dat het geen christelijke motorclub is maar wat zijn criteria om lid te kunnen worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Wie lid van de club wil worden, moet meestal worden voorgedragen door een actief lid en een tijdlang dienst doen als prospect of striker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die criteria zijn niet bekend. Misschien liggen ze zelfs niet eens vast. In ieder geval heeft bovenstaande antwoordgever gelijk, je word het dus niet zomaar! Ik heb enkele jaren geleden een dossier gemaakt over de Hells Angels, alleen is mijn geheugen niet meer zo goed en helaas heb ik het dossier ook niet meer, maar ik meen me te herinneren dat ik ergens op hun website (volgens mij wel een buitenlandse website) bij FAQ iets heb zien staan in de trant van 'als je moet vragen hoe je lid kunt worden, zul je nooit lid worden'.

Misschien heb je daar wat aan? Het blijft een redelijk vage en mysterieuze 'club' ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb de bron gevonden :D
http://www.hells-angels.com/?HA=faq
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je vooral gewetenloos moet zijn om lid te kunnen worden van deze bende.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing