Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Om dezelfde reden dat vrouwen ook van bloemen houden:
- ze ruiken lekker
- ze zijn mooi
- ze staan gezellig
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Sorry maar ik dacht juist dat het zo was van waarom houden vrouwen van bloemen.

Ik weet nou eenmaal uit ervaring dat mannen niet zo gek zijn op bloemen als vrouwen maar vraag me niet hoe het komt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik wist niet dat jij, Wimpie, me net voor was!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
maar het is wel verrassend 'verdacht'.....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deze vraag is al voorbij gekomen,alleen waren het toen de vrouwen. Likt een beetje oip plagiaat!
omdat deze door mannen gegeven kunnen worden aan vrouwen die zij aanbidden of liefhebben (dat laatste mag ook)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat vind je verrassend dat ik ook Wim heet en dat ik net sneller ben of dat vrouwen meer van bloemen houden. Dat tweede ben ik honderd procent zeker van ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee, mensen houden van bloemen, vrouwen hebben geen specifieke 'voorrang'....vind ik.
leuk was dat wij als wimmen gelijk antwoorden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja snap ik want wim is zeldzaam aan het worden wim sterft uit. http://www.kuux.nl/ Wim Daniels heeft er een boek over geschreven, misschien weet het al maar toch.
Omdat bloemen van mannen houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het lijkt me niet dat er een andere reden is waarom mannen van bloemen houden t.o.v. de vraag waarom vrouwen van bloemen houden.

Bloemen zijn mooi, positief, vrolijk, lekker ruikend,
gezellig, fleurig (maar daarom is het een bloem),
feestelijk, stemmig.

Dit vinden mannen en vrouwen allebei denk ik dus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
omdat ze mooi van vorm zijn.

ikzelf hou vooral van rozen omdat als je van een afstand kijkt ziet het er leuk uit en als je van dichtbij bekijkt zitten ze heel ingewikkeld in elkaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mannen houden ook van bloemen. Zie maar eens hoe goed ze hun tuin bijhouden als deze hier of daar, in bloei staat. Ze blij maken met een bloemetje als je op visite gaat, is voor de gever leuk, maar de krijger weet zich er soms geen raad mee, zet ze in een vaas en vergeet ze. Natuurlijk zijn er uitzonderingen.
Op mijn werk weet ik dat als er de beste 'saler' is gekozen de man meer heeft aan een waardebon en de vrouw heeft die eigenlijk liever ook. Op een verjaarsvisite krijgt de vrouw graag een bloemetje, maar een man liever iets waar hij iets aan heeft. Dat kunnen verschillende dingen zijn. Zoek dan eerst uit wat hun hobby's zijn en speel daar op in. Dat is mijn advies.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
omdat je een gegeven paard niet in de *** mag kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zowel mannen als vrouwen kunnen van bloemen houden. Veel mannen zullen het wat minder snel toegeven omdat dit wellicht gekoppeld wordt aan vrouwelijkheid. Wat een onzin...

Het is uit onderzoek bewezen dat bloemen goed voor de mens zijn. Zo zouden bijvoorbeeld snijbloemen onder meer negatieve gevoelens verminderen en de onderlinge verstandhouding tussen mensen bevorderen.

Mensen worden door de aanwezigheid van bloemen aardiger, warmer en vrolijker gevonden en komen positiever over. De uiteenlopende frisse kleuren hebben doorgaans een positieve invloed op onze geestelijke gesteldheid. Het krijgen van bloemen koppel je -bijv. binnen een relatie- ook snel aan waardering en tevens is het een manier om aan te geven dat iemand belangrijk voor je is. Uiteraard zijn hier meer verschillende manieren voor te bedenken. Toch doet een bloemetje het altijd goed bij ons mensen. De mooiste dingen komen naar mijn mening immers nog altijd uit de natuur en is op geen enkele manier te evenaren met iets dat machinaal is gemaakt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In deze vraag zit de assumptie dat mannen inderdaad van bloemen zouden houden. Ik zie geen bronvermelding waarop deze aanname is gebaseerd? En stel dat die bron vermeldt dat sommige mannen van bloemen houden, dan betwijfel ik nog ten zeerste of álle mannen, zoals in de vraag generaliserend wordt gesteld, van bloemen houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben een man en ik word heel treurig van bloemen. Je zit wekenlang naar een stervensproces te kijken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat veel mannen van bloemen houden is niet zo verwonderlijk.
Veel mannen zijn niet de matsjo, die ze graag zouden willen zijn.
Veel mannen zijn veel gevoeliger dan veel vrouwen eigenlijk wel denken.
Veel mannen zijn van nature lief, gevoelig en evenwichtig.
Juist die mannen houden gelukkig ook van bloemen.
Eigenlijk zijn er nog wel veel meer, maar die hebben nog het probleem om het toe te geven, want bloemen horen bij watjes en een watje wil geen enkele man zijn.
Bloemen horen bij lieve mannen en dat is wat de meeste vrouwen toch willen?

Toegevoegd na 23 minuten:
Bloem van de koningin van de nacht.
Gaat sávonds open en bloeit maar een nacht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding