Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat was het effect van Mobistar actie door Basta?

Het was een briljante actie die Your vh Hek overtrof: http://www.youtube.com/watch?v=IwHPopKEESQ

Mijn vraag is: heeft het iets veranderd aan de bedrijfsvoering bij Mobistar? Zijn er reacties vanuit het management gekomen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Er zou volgnes de media wel degelijk gevolg van zijn. De actie van Basta! viel samen met de 'neem eens op' actie van Radio 1. Beiden hadden eigenlijk tot doel om de wachttijden in callcenters & helpdesks te verkorten, nu moet je soms heel lang wachten en wordt je voortdurend doorgeschakeld. Dit willen ze veranderen.

Volgens de media en onderandere Mobistar zijn de callcenters en helpdesks nu beter georganiseerd. Men zou nu steeds bij een centraal onthaal uitkomen en vervolgens doorgestuurd worden, onmiddellijk tot bij de juiste persoon.

Vele bedrijven, waaronder Mobistar, hebben een intentieverklaring ondertekend (niet in samenwerking met Basta!) waarin ze beloven de wachttijden en andere storende zaken aan callcenters op te lossen.

Volgens enkele klanten zou er echter nog maar weinig veranderd zijn.

Groeten,
JJanom
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: