Hoe kom ik te weten of een man getrouwd is of niet?
11.1K
11.1K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, slaat nergens op!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Angelisha, zoek je hier iets achter misschien? Ik vind het een doodnormale vraag......het gebeurd maar al te vaak dat mensen elkaar bedriegen en er stiekeme relaties op na houden buiten het huwelijk om....of tewel vreemdgaan! (waarvan minnaar(essen)s en echtgenoten beiden van niets weten....)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dag allemaal,
Met zoiets zit ik nu ook. Ken een man nu al twee jaar en hij beweert niet gebonden te zijn, zijn gedrag spreekt boekdelen en m'n gevoel geeft me ook aan dat er niet iets klopt.
Toen ik hem vroeg of hij kinderen had, zei hij nee; dat geloof ik vreemd genoeg wel, maar goed. Ik hou ontzettend veel van deze man en het doet me veel pijn dat hij altijd zwijgt en niet reageert. Op de vraag waarom hij altijd zo vaag met me omgaat, krijg ik te horen dat hij het niet weet en dat hij op z'n vrijheid is gesteld. Nou, zo vrij gedraagt hij zich niet als hij bij me is; wil altijd weer heel snel weg met de reden dat hij naar huis moet of iets anders. Maar gevoelens kunnen toch niet op die manier gefaket worden? Hij wilt alleen maar afspreken wanneer hij wilt en kan. Dacht eerst dat hij misschien aan bindingsangst lijdt? Of een combinatie, getrouwd en bindingsangst? Wat ik wel weet is dat hij wel degelijk gevoelens voor me heeft, maar op de een of andere manier deze niet uit.
Ik weet het gewoon echt niet meer, m'n gevoel zegt dat ik beetje bij beetje mijn afstand moet houden, want na 2 jaar ben ik zijn gedrag meer dan zat. Hij heeft van het weekend onze date "afgemaild" en wil van de week afspreken; ben daar voor het eerst niet op in gegaan en ik heb ook nog niet gereageerd, wil ook niet meer reageren.
Ik hoop dat jullie mij wat advies of tips kunnen geven.
Liefs,
Zonlust
Toegevoegd na 1 minuut:
By the way, heb hem meerdere malen gevraagd of getrouwd is of een vriendin heeft en hij zegt van niet.
By the way, heb hem meerdere malen gevraagd of getrouwd is of een vriendin heeft en hij zegt van niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonlust: spreek bij hem thuis af. Je wil hem toch beter leren kennen? Dan is dat toch heel normaal? Als hij de boot af blijft houden, moet je echt gaan bedenken of je hier wel genoegen mee kunt en wilt nemen. Voor mij zou het niet genoeg zijn, ik ben te waardevol en het leven is te kort voor dit soort gedoe.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.