Waarom letten de mensen niet op fotograveerders?
Als je een foto maakt of een video opneemt zijn er altijd mensen die pontifikaal voor je gaan staan of voor je langs lopen, ook al is er achter je plaats genoeg om te kunnen passeren. Foto's zijn snel overgemaakt, maar een video niet. De mensen kunnen toch wel iets rekening houden met een ander. Ik zit in een scootmobiel, dus kan niet even opzij gaan om het te kunnen sturen. Resultaat vandaag "8 verknoeide video's" die wel erg belangrijk waren. De kans voor overdoen is er niet meer!
Waarom letten de mensen niet op
Toegevoegd na 2 uur:
Het was hier een groot feest met Fun4You op het podium én ervoor. Ik stond dus op de plek meest vooraan, daar toegelaten en gebracht door andere mensen. De mij voobijlopers liepen ook de dirigente in de weg en bijna zelfs tussen dirigente en koor door. Ik kan niet gaan staan om mijn video hoog te houden en de tussendoorlopers zo vermijden, dus niet mij de schuld geven! Ik kan niet anders.
Toegevoegd na 7 uur:
gdanoniem.... ik kan niet lopen, ik zit in een scootmobiel. Ik kan al vele dingen niet zien omdat ik er niet naar toe kan. Nu werd ik naar een prachtige plek geleid waar ik alles kon zien en een video kon nemen om er nog eens op terug te kunnen kijken. IK KAN NIET ANDERS! Andere mensen kunnen achter mij langs! IS DAT DUIDELIJK?