Hoe helpen wij een hele fijne kennis met het volgende ontstane probleem ?( Ik noem haar in deze vraag C. van Carla )
Een lieve ,kennis c.q. beste vriendin van mijn echtgenote is anderhalf jaar geleden weduwe geworden. Haar man (één van mijn betere vrienden) overleed door die vreselijke ziekte,na 5 maanden ZKH in ,Zkh uit te zijn gegaan. Hele nare periode geweest,voor iedereen. Half Maart j.l. leerde C. een man kennen. In het begin ging het allemaal rustig,samen naar een restaurant,samen wandelen,elkaar een schouder bieden,precies dát wat een "ongebonden mens" zo fijn vind. Na verloop van 2 of 3 maanden bij elkaar overnachten en zo ontstond er langzaam maar zeker iets,wat gerust kan worden omschreven als :liefde. Helaas werd/wordt dat gegeven niet door iedereen in haar omgeving gewaardeerd en gisteravond,belde C overstuur op en wilde persé mijn vrouw spreken. Twee kinderen van C hebben laten weten,dat zij het niet normaal vinden,dat hun moeder al zo vlug een "vriend" heeft en dreigen ,dat zij het contact met C verbreken,als zij haar vriend niet los laat. Zij is ten einde raad,wij staan achter haar en weten ,niet goed of het ons gaat lukken " iets voor haar te betekenen" ! HELP.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.