Hoe ga je om met blunders?
ai, ai, gisteren heb ik me toch een blunder gemaakt! Wie heeft er ooit flink geblunderd en hoe ging je daarmee om?
Toegevoegd na 32 minuten:
Oké dan,'t is wel genant.
Ik moest gisteren longfoto's laten maken en ben zo slim geweest om 't hokje niet af te sluiten. (er gaat dan a.d. buitenkant een rood lampje branden zodat iedereen weet dat het bezet is.) Dus ik sta met ontbloot bovenlichaam wat in m'n tas te rommelen, wachtend tot ik naar binnen werd geroepen. Doet er iemand de deur open van het hokje en ik, stommerik, draai me natuurlijk om. Hatsjiekidee..., daar stond ik dan. "t was maar een fractie van een seconde, de jongen die de deur opendeed, deed hem ook meteen weer dicht. Daarna moest ik in de wachtkamer even wachten omdat ze even gingen kijken of de foto's goed waren en wat denk je... die knul natuurlijk 5 min. later ook. Zegt ie ook nog, "zo mijn dag is weer goed!" Dus ik heb geloof ik iets gemompeld in de trand van..."heb ik toch weer een goede daad verricht vandaag", maar je snapt dat ik me knap l#llig voelde. Wat was ik blij dat ik weer buiten stond zeg.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.