Wie is Bin Laden eigenlijk ? En hoe komt hij dood ?
1.8K
1.8K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vóór je zo'n vraag stelt, is het misschien handig even te googlelen.....(als ze op jouw Hollandse dorp al geen kranten bezorgen en geen tv's hebben.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jongens!!! Niet zo lullig :( 90% van de goeie vraag vragen kunnen gegoogled worden he !!!
Cryofiel
13 jaar geleden
Tja, ik moet eerlijk zeggen: deze vraag komt een beetje over als "Wie is Beatrix eigenlijk, en waarom was het zo druk in Amsterdam?"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahahaha ja maar he ! Het is niet vanzelfsprekend dat iedereen maar weet wie dat is :p misschien voelt iemand zich al dom om zo een vraag te stellen en dan word ie ook nog belangelijk gemaakt!!! K bedoel mijn neefje van 12 zit met mij blackberry, krijgt een bericht met dodenlijst, ik vind het te gruwelijk voor woorden om de namen hier te gaan noemen, maar osama stond onder aan aangevinkt. Denk jij dat mijn neefje van 12 weet wie dat is???? Dus toch wij weten allemaal wie het is, maar niet iedereen heeft die kennis... Toch???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een neefje van 12 met een blackberry..,
die weet ook vast wel google te vinden... Toch!!!
die weet ook vast wel google te vinden... Toch!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja sorry dat mijn neefje van 12 een blackberrie heeft kan ik niks aan doen he ;) en daarom zei ik al heel deze site staat vol met vragen die via google opgezocht kunnen worden of wikipedia. Waarom word dan alleen deze vraag zo afgebrand met dat je via google kan zoeken.... Terwijl er zooooo ongelofelijk veel meer vragen staan die via google opgezocht kunnen worden??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, die zouden dezelfde reacties moeten krijgen.. Helemaal mee eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sluit me aan bij Chelsea16 en Wis! ;-)) de meeste pubers van nu, hebben de hele ramp nooit meegekregen. Wij van de wat oudere generatie, zoals mijzelf, zaten in 2001 met open mond naar de tv te staren.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inkie bedankt :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan het me wel een beetje voorstellen, hoor. Wie van ons weet nog uit het blote hoofd, zonder op te zoeken, wat de connectie is tussen de P2-loge en de Nuclei Armati Rivoluzionari, en welke grote aanslagen door die laatste groep zijn gepleegd? En wie hoeft er niet even na te denken als de naam Brigitte Mohnhaupt valt?
De aanslag op het WTC is al weer tien jaar geleden, en rond Bin Laden zelf is het ook een paar jaar behoorlijk stil geweest. Dat de beelden van de aanslag in ons geheugen gegrift staan en dat wij bewust hebben meegemaakt hoe de wereld in die tien jaar is veranderd, betekent niet dat de jongere generatie dit allemaal scherp heeft.
We worden oud...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mee eens, maar dat staat los van het feit dat je de gegevens nog eerder bij elkaar gegoogled hebt dan dat je een vraag hebt gesteld op GV.
En dat geldt idd (Chelsea16) voor heel veel vragen. Helaas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wisl, doorgaans worden de beste antwoorden hier op GV geplaatst, met als bronvermelding 'wikipedia'. Wat is daar nu opeens op tegen? Omdat alles 'vindbaar' is , mag men geen vragen meer stellen? Wat doen we hier nog met z'n allen ? ....
Wat mij betreft is dat nu juist de grootste charme van deze website, 'het met elkaar delen, elkaar verrijken'.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.