Wat is een nieuwetijdskind?
Toegevoegd na 1 dag:
Nooit eerder van gehoord, maar de laatste dagen zijn ze opeens overal.
2.1K
2.1K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zijn blijkbaar een soort über-vrijeschool kinderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo zie je maar waar al die eurythmie, waterverven en St. Michaelsfeestjes al niet goed voor zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, tot voor een paar dagen had ik nog nooit van NT kinderen gehoord. En IK heb een groot deel van de jaren 60 en 70 bewust meegemaakt. This is the age of Aquarius, weetjewel.
Cryofiel
14 jaar geleden
Was je in die tijd wellicht niet zo betrokken bij paranormale kringen? Of nog geen interesse? Of afgeschermd, misschien wel door je ouders?
Enneh - Aquarius, dat is toch juist het *nieuwe* tijdperk dat voor de deur staat, en dat op 21 december 2012 gaat beginnen? Of heb ik het nu mis?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Men weet niet precies wanneer het Aquarius-tijdperk begint. Dat is ongeveer nu. Minus of plussus enkele decennia.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon iets sterrenkundigs, niks bijzonders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, de meeste mensen komen in aanraking met de term nieuwe tijds kinderen als ze met een vaak hysterisch peutertje zitten dat soms ook nog wel eens naar een spook kijkt (wat redelijk normaal is voor een peutertje). Dat is voor mij dus al weer 15 jaar geleden. Dus zo nieuwe tijds zijn ze nou ook weer niet. Soms heet het ook indigokinderen en de link met HSP is snel gelegd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Reactie op jouw aanvulling.
Dat je 'plots' veel over een onderwerp te horen krijgt heeft te maken met de Electro-Magnetische impact van jouw Gedachten. Hoe intenser jij net voor het slapen gaan met een bepaald onderwerp bent bezig geweest des te meer informatie en/of situaties jij aangaande dat specifieke onderwerp aantrekt. Of jij je hier nu bewust van bent of niet... het gebeurt gewoon. Dat is natuurlijke wet van actie en reactie, ook wel "The Law of Attraction" genoemd.
Jij kan hier Bewust mee omgaan en/of Jouw Gedachten sturen of dirigeren. Je hebt allicht toch ook al gehoord dat vrouwen die zwanger wensen te worden 'plots' heel veel zwangere vrouwen opmerken? Of dat mensen die vaak aan hun geliefde denken (al dan niet als gemis) om de haverklap zoenende paartjes opmerken? Waar de Gedachte-gang van vol is loopt de wereld van over
of
waar je het vaakst aan denkt dat trek je aan en dat manifesteert zich in allerlei vormen, begrijp je?
Dat je 'plots' veel over een onderwerp te horen krijgt heeft te maken met de Electro-Magnetische impact van jouw Gedachten. Hoe intenser jij net voor het slapen gaan met een bepaald onderwerp bent bezig geweest des te meer informatie en/of situaties jij aangaande dat specifieke onderwerp aantrekt. Of jij je hier nu bewust van bent of niet... het gebeurt gewoon. Dat is natuurlijke wet van actie en reactie, ook wel "The Law of Attraction" genoemd.
Jij kan hier Bewust mee omgaan en/of Jouw Gedachten sturen of dirigeren. Je hebt allicht toch ook al gehoord dat vrouwen die zwanger wensen te worden 'plots' heel veel zwangere vrouwen opmerken? Of dat mensen die vaak aan hun geliefde denken (al dan niet als gemis) om de haverklap zoenende paartjes opmerken? Waar de Gedachte-gang van vol is loopt de wereld van over
of
waar je het vaakst aan denkt dat trek je aan en dat manifesteert zich in allerlei vormen, begrijp je?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een nieuwe auto koopt, zeg een Peugeot 106, dan zie je opeens overal 106s rijden. Die auto's zijn er niet opeens, omdat jij ze in je hoofd hebt. Die waren er altijd al, alleen vallen ze je nu op, omdat jij er toevallig zelf 1 hebt. Hetzelfde geldt voor zwangere vrouwen (en alle andere dingen), het valt ze gewoon eerder op dat iemand zwanger is, omdat ze het zelf zijn, er zijn niet opeens meer zwangere vrouwen. Er manifesteert zich niets, behalve jouw aandacht.
Cryofiel
14 jaar geleden
Nee joh, het klinkt toch veel leuker als je allerlei wetenschappelijke termen totaal uit hun verband rukt, zodat het voor onwetenden net lijkt of je er veel verstand van hebt?
Verpest het feestje nou niet!
Het *moet* gewoon paranormaal zijn, alle andere verklaringen wijzen per definitie ('het is nu eenmaal zo') op de beperktheid van jouw gedachten!
;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt, een zeker iemand is momenteel druk bezig met uit hun verband gerukte termen te gooien en mij op de beperktheid van mijn gedachten te wijzen. Oh ja, en de bewijslast tegen hun claims ligt ook bij mij, logisch he?
Cryofiel
14 jaar geleden
Yep, volkomen logisch.
"Het is niet bewezen dat het onmogelijk is, DUS is het mogelijk" - en meer van zulke "logica".
Geniet eens van de bovenste video (titel: STORM) op onderstaande pagina. Als je Engels niet zo heel super is, kun je op diezelfde pagina de tekst meelezen. Het beste kun je vooraf de tekst kopiëren naar Word of Kladblok, en dan de tekst naast de video plaatsen, zodat je de video kunt bekijken en tegelijk de tekst kunt meelezen.
http://www.kloptdatwel.nl/2011/04/24/hoe-lang-blijf-je-beleefd/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prachtig. Ik voel me af en toe, nu ook, net zo'n genoemd konijn. Geweldig ook hoe hij haar met dedain de 2e verdieping uit laat lopen.
(M'n Engels zit wel snor. Ik vind dergelijke accenten prachtig.)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.