Zou The New World Order echt bestaan?
Ik kwam een keer terrecht op een site over The New World Order. Dat is een (elite?) groep mensen (voornamelijk vanuit de overheid volgens mij) Die van de wereld 1 wereldbevolking, 1 wereldtaal, 1 wereldmunteenheid, 1 wereldreligie en ga zo maar door.
Naarmate ik er wat meer over op begon te zoeken begon/begin ik het een beetje eng te vinden want je vind als je goed diep graaft gewoon best freaky dingen kijk maar naar dat weakyleaks enzo. Ik lees dan (vooral op die site`s) vaak over `de kudde' dat de overheid (en cia ofzo) ons `in toom' houd door ons bepaalde dingen voor te houden. En zo dus eigenlijk steeds meer identiteid van ons wint en dat dat dus steeds verder gaat eigenlijk al zonder dat wij (als burgers) ons daar bewust van zijn. Dingen zoals privacy enzo. Zo zijn er ook mensen die dus denken dat die ramp in amerika met die vliegtuigen en hoge gebouwen, dat dat dus allemaal opzet was en dat er zelfs bewijs tegen zou zijn, en met die ramp van Japan waren er mensen die dachten dat het van het ` H.A.A.R.P. vandaan zou komen.
Ik weet er niet super veel van maar het baart me wel zorgen. En mijn vraag is eigenlijk, wat denken jullie? Zou zoiets echt bestaan? Aan de ene kant denk ik namelijk dat er wel een kern van waarheid in kan zitten. Maar als ik er te veel mee bezig ben kan ik er best in wegzakken.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.