hoe kan je iemand steunen zonder dat anderen er achter komen.
Een uitleg is hier wel erg belangrijk denk ik. Een vriendin van mij heeft een moeilijke periode achter de rug, en gaat een nieuwe eveneens moeilijke periode tegemoet.
Thuis heeft zij 17 jaar lang onder een streng(gecombineerd met te veel fysiek/geestelijk geweld) geleefd. Zij is nu "gevlucht" en is ondergedoken geweest. Nu is zij naar een "safehouse"gebracht waar er geen contact opgenomen mag worden met de buiten wereld.
Hij broer en ik zijn de enige die weten waar zij op dit moment is en dat willen wij zo houden. Wat is nu een goede manier om haar een hart onder de riem te steken zonder dat zij in problemen raakt.
Het kan zijn dat mijn uitleg niet voldoende is. Geef dan even een reactie en dan voeg ik het even toe.
Toegevoegd na 17 minuten:
Als reactie op de mensen die het antwoord opperen om haar met rust te laten. Uiteraard was dit ook mijn eerste gedachte maar zij heeft echter 2 weken geleden aangegeven dat zij zich erg in de steek gelaten voelde door de mensen om wie zij gaf. Ik wil haar dus niet het gevoel geven dat ik haar ook in de steek ga laten, dat ben ik namelijk niet van plan.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.