Een kennis van mijn vriend is ernstig ziek. Hoe kunnen wij naar hem toe kenbaar maken dat wij ervan op de hoogte zijn? Zie uitleg.?
Ik weet dat deze vraag ligt op de grens van mening, maar ik probeer het toch omdat ik gewoonweg niet weet wat we het beste kunnen doen en wat handreikingen zou ik erg prettig vinden. Enfin, mijn vriend had een vriendengroepje van 4 jongens waarmee hij ieder jaar ging duiken, ze kwamen op verjaardagen, gingen op stap, etc.. Sinds dat mijn vriend en ik bij elkaar zijn heeft hij hier niet meer zo'n behoefte aan en is hij eigenlijk uit dat groepje gevallen. Er is geen onderling contact meer. Nu heeft 1 van de jongens helaas lymfeklierkanker en het ziet er slecht uit. Dit weten we van zijn broer. Die broer vertelde dat desbetreffende jongen niet wilde dat het aan de grote klok werd gehangen. Mijn vriend zit hier heel erg mee. Ik heb zelf al aangegeven dat hij gewoon een keer langs moet gaan, maar ik weet niet wat ik moet doen om hem zo ver te krijgen. Vandaag hadden we er nog een discussie over en heb ik aangegeven dat het over een jaar mss te laat is. Kunnen jullie mij helpen?
Toegevoegd na 6 dagen:
Bedankt allemaal voor jullie geweldige reacties. We hebben besloten om een kaartje te sturen!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.