Sinds een paar maanden zijn boven ons een Irakees gezin komen wonen met 3 kleine kinderen.gewoon lopen kunnen ze niet het is steeds stampen en hollen?
knikkeren enz. bovendien gaan de kinderen laat naar naar bed, ook boren en kloppen tot 11 uur s'avonds is gewoon. Daarnaast kunnen we ook nog genieten van hun volksmuziek het is om dol van te worden.Heb al 2 keer de politie ingeschakeld maar deze hebben geen tijd.
Daarnaast contact gehad met de woningbouw deze zouden kijken wat ze op de vloer hadden. Dit bleek zijl oftewel vloerbedekking te zijn en volgens hun was dat in orde.En dan kan ik van alles aangeven waardoor we geluidsoverlast hebben maar ze erkennen dit niet.
Bovendien ben ik naar boven gegaan en heb netjes gevraagd of het iets zachter kon en de kinderen eventueel op pantoffeltjes mar ze gooide prompt de deur voor mijn neus dicht dit was om half 12 s'avonds.
Nu is mijn vraag of iemand een apparaatje weet wat ik tegen het plafond kan plaatsen en elke keer als wij overlast hebben dit een geluid kan produceren waardoor ze boven in de gaten hebben dat ze te ver gaan.
Ik hoop dat iemand mij helpen kan want mijn man ( 66 jaar ) wordt hier helemaal gek van en dat komt onze relatie niet ten goede, weggaan de hele dag kost geld en dat hebben wij niet.
Ik heb ook aan de woningbouw andere woonruimte gevraagd, maar hier moet je opties kopen en iedere optie kost 5 euro en dan moet je geluk hebben om door de computer uitgeloot te worden.
Wie helpt ons?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.