Hoe dit gedoe met de ex-schoonouders aan te pakken?
Na 3 jaar is de relatie verbroken tussen mij en hun zoon (Zijn keus, ik tijden nog wat bitter over geweest). Ik heb altijd erg goed contact gehad met zijn ouders, maar nu het over is en hun zoon niks meer met mij te maken wil hebben en ik niks meer met hem, blijven zijn ouders constant toenadering zoeken.
Ik heb hun persoonlijk, in brieven en via Internet al meerdere malen mij gevraagd mij met rust te laten en geen contact meer met mij te zoeken, maar ze houden niet op.
Ik ben nogal "genaaid" door hun zoon en wil dus helemaal niks meer van ze weten. Ik heb onderhand een nieuwe vriend die de situatie ook wel erg vreemd begint te vinden.
Zo kreeg ik en mijn familie nog kerstkaartjes, brieven vol met vragen en het zoeken van toenadering, e-mailtjes en berichtjes via hyves en dergelijke. Ik heb al veel geblokkeerd, maar deze mensen houden gewoon niet op. Ik reageer er al maanden niet meer op, maar toch blijft het aanhouden.
Hoe kan ik die mensen eindelijk goed duidelijk maken dat ik wil dat ze uit mijn leven verdwijnen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.