Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn moeder is 2e kerstdag jarig en alle winkels zijn dicht. Ik heb nog geen cadeau. wat kan ik doen?

of zijn er ergens wel winkels open?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schaam je ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe kun je zoiets nou vergeten??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oelewapper!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan mij alleen maar aansluiten bij dit rijtje. Best wel dom om dit te vergeten, tenzij hier een heel goede reden voor is.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Slecht dat je er niet op tijd aan gedacht hebt, maar dat kan een keer gebeuren. Er zijn wel wat dingen die je kunt doen. Al zijn sommige van deze mogelijkheden ethisch verwerpelijk of nogal afgezaagd, lijkt het me belangrijker dat je 'je moeder niet kwetst door te laten merken dat je het vergeten bent.

Je kunt bij een 24-uurs tankstation een bosje bloemen of doos bonbons kopen. Misschien heb je nog ergens een flesje wijn staan waar je haar blij mee kan maken. Je kunt zeggen dat je haar voor haar verjaardag van de week een keer mee uit eten wilt nemen. Je kunt een ontbijt op bed maken. Je kunt zeggen dat je iets op internet besteld hebt wat nog niet binnen is (leugentje om bestwil).

Succes ermee. En volgend jaar op tijd aan denken, hè!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (33)

Je kan een cadeaubon doen?

Hier HEEL VEEL ideeen, en per direct geleverd (email / download): http://www.kadopagina.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cadeaus die je hebt gekregen vervormen in 1 cadeau,
Foto's uitprinten en er een lijst met allemaal foto's van maken.
Maak een mooi gedicht met iets wat je toevallig in je huis hebt staan..
Ik heb ze allemaal een keer gebruikt :D
(tekeningen zijn soms ook te doen als je redelijk kan tekenen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schrijf een prachtig gedicht waarin je uitlegt dat je een beetje dom was maar toch veel van haar houdt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bol.com en dan voor 6 uur bestellen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan haar je lievelingsboek geven... Moeders zijn daar zo gevoelig voor...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak een tegoedbon op je p.c
ter waarde van ....
of vul zelf wat in
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is wel wat open morgen, dus je hebt nog een kans
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek de allermooiste foto van jezelf (of van haar, of van jullie huisdier) uit op internet, print hem uit op fotopapier en knutsel er een mooi fotolijstje om. ....bijvoorbeeld een groot hart van gekleurd stevig papier. Kost tijd, maar 't is voor je moeder.

Schrijf een brief aan haar waarom je zo veel om haar geeft met een heleboel mooie herinneringen.

Dat ontbijtje regelen, dat moet morgenochtend te doen zijn. Roerei, sinasappels persen, tafel mooi dekken. Paar ballonnen ophangen en met viltstift er een verjaardagswens opschrijven. Bloemetje halen, indedd bij een takstation. Of iets uit de tuin knippen: conifeer met skinnia en hulst.

En dan een kritische noot:
je moeder...tweede Kerstdag...
je weet het al een jaar van te voren.
Was er in je leven nu geen uurtje tijd om iets fijns voor haar uit te zoeken voor haar verjaardag? Te druk met jezelf en je eigen dingen?

Hoop dat je het nooit meer vergeet. 't Is heerlijk om haar echt te verrassen als je je moeder nog hebt...

Toegevoegd na 1 minuut:
inderdaad bij een tankstation

(even voor de leesbaarheid...:))

Toegevoegd na 1 dag:
ben benieuwd...is het nog gelukt?

Toegevoegd na 1 dag:
En natuurlijk gefeliciteerd met je moeder vandaag!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je naar het zuiden van Nederland gaan (of naar Belgie), daar zijn alle winkels open. Mocht je dat niet lukken, haal een bloemetje bij het tankstation, of een doosje bonbons.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allereerst ga je nu 5 minuten in een hoek zitten en je DIEP schamen. Vervolgens ga je rustig zitten bedenken waar je haar ECHT blij mee zou maken, dan kruip je achter je pc en maak je een heel mooi kunstwerk van een cadeaubon waarin je haar dat ene cadeau doet EN VERGEET NIET OOK TE ZORGEN DAT ZE DIE BON INWISSELT!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bestelt gewoon online iets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bestellen! Of wat ik ook ooit heb gedaan:

Een mooi gedicht en daar in zeggen dat ze het kado morgen of maandag pas komt. toppie!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk nog even subiet op Marktplaats of zo. In Maastricht worden - via MP - leuke, vrolijke gieters in nieuwstaat aangeboden. Het kan je moeder een lentegevoel geven. Maar ja, als je in Holland woont, heb je niets aan deze tip. Kijk even wat er in jouw omgeving wordt aangeboden. Wellicht zit er iets heel leuks bij!

Succes! Enne, alvast perfisia!

Toegevoegd na 7 minuten:
Met mijn tip wil ik aangeven: De MP'ers zijn vaak wel biuiten de 'normale' winkeltijden bereikbaar! Je kunt mogelijk dus nog vandaag je presentje ophalen, indien je een keus hebt kunnen maken! Dus: Actie!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hieronder een link van intratuin met extra openingstijden, misschien zit er iets bij in de buurt waar jij woont.
Je kunt daar echt van alles kopen, hoeven niet persé bloemen te zijn, hoewel dat altijd leuk ik
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zij een heleboel winkels open en ook Appie Hein is open. Dus keus genoeg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is vast van alles in huis waar je iets lekkers mee kunt maken.
-Maak een prachtig verjaarsontbijt, alleen voor haar.
-Maak een grote Sneeuwpop die ze kan zien als ze morgenochtend opstaat.
-Bak een Taartje! Er is vast van alles lekkers in huis.
-Maak zelf een Certificaat Liefste Moeder voor haar.
Schrijf alles erop wat je zo leuk aan haar vindt.
-Heb je een fototoestel? Maak als een documentairemaker een reportage van haar verjaardag, van de allereerste tot de laatste minuut. Dit wordt dan haar allerlaatste verjaardagscadeau.
-Doe een klus voor haar waar zij een enorme hekel aan heeft.
Fijne dag!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Print zogenaamde tickets voor een museum, massagesalon, beurs, concert, high tea naar keuze. Als jullie datum hebben geprint koop je de tickets.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Ikea is open op 2de kerstdag, daar is altijd wel iets leuks te vinden voor je moeder!

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je schrijft een gedicht en maakt iets en koop je later wat

Maar in het gedicht moet natuurlijk wel met andere woorden de rede zijn dat het later is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een mooie brief of kaart schrijven dat je ontzettend van dr houdt en dat je graag een keer iets leuks met dr wilt gaan doen.
Ik wou dat ik ooit zoiets had gedaan voor mijn moeder!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.oxfamnovibpaktuit.nl/
ik weet niet of ze er een type voor is maar ik vind het persoonlijk heel leuk... ook een mooie kerstgedachte... ik geloof alleen niet dat je het kaartje al meteen krijgt. een e-card volgens mij wel... succes ermee en gefeliciteerd...
verder kun je misschien kaartjes reserveren voor een bepaalde voorstelling... dat kan gewoon via internet...
good luck!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.liefsvanjoost.nl/

hier kun je iets leuks kopen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lief zijn!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op het licht van je ogen zweren het nooit meer te vergeten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ongetwijfeld zijn er winkels open.
Maar als dat niet zo is, kun je een mooie waardebon ontwerpen, waarop je het cadeau belooft dat je in gedachten hebt. Je kunt zelfs een lijstje maken, waaruit zij een keuze kan maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wees creatief op internet, of haal ergens mooie bloemen, neem er mee uit eten, of ga een andere keer samen een kadootje uitzoeken.
maar in ieder geval, gefeliciteerd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wees vreselijk lief voor haar!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De winkels zijn helemaal niet dicht, er zijn juist heel veel winkels weer open. Denk aan alle meubelboulevards bijvoorbeeld.
BTW, je had toch ook eerder een cadeau kunnen kopen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt iets op www.bol.com kopen. Bij veel producten wordt dat de volgende dag geleverd (als je het voor 20.30 besteld)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
met de kerst bezorgd tnt echt geen pakketjes hoor.
beetje laat, maar een leuk reisje naar het buitenland misschien?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nu niets meer. Heel veel problemen gaan vanzelf voorbij. Dit is er zo eentje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt vast wel iets in huis om zelf te knutselen/bakken. Een dikke knuffel is misschien ook wel iets?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom geen tekening met een foto erop?
En nog wat er bij schrijven zal ze blij mee zijn!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding