hoe ga ik om met lastige buren die mij het leven zuur willen maken en er alles aan doen mij weg te pesten?
ik woon hier nu bijna 3 jaar en heb nooit de kans gekregen te laten zien wie en hoe ik ben.de buren die ik heb horen van andere mensen dingen en geloven dat en spelen daarop in.de instanties weten ervan en vinden het vreemd dat deze mensen dit doen omdat ze geen wijs komen uit hun verhaal en er zelf ook niks mee kunnen.ik wil graag rustig en normaal leven maar krijg op deze manier de kans niet,heb proberen te praten maar dat willen ze niet.ze hadden buurbemiddeling ingeschakeld ik ben ook gegaan omdat ik een oplossing wil maar zelfs buurbemiddeling snapte er niets van en is spontaan gestopt.ik vind dit erg jammer en voel me niet meer thuis in mijn huis ik wil graag dat ze stoppen met wat ze doen en mij gewoon mijn leven terug geven in rust en vrede.dat ze stoppen met dingen te verzinnen want als er wel iets aan de hand was had de politie en de andere instanties hun heus wel gelijk gegeven en was ik nu niet ten einde raad geweest.wie o wie weet raad met zoiets
Toegevoegd na 39 minuten:
ik heb een huurhuis,en heb gisteren ook de verhuurders van hier bij mij thuis gehad om te praten.helaas kunnen hun niks doen zeggen ze.en toen ik zei dat ik hier best weg wilde vonden hun dat erg jammer omdat zo zeiden hun mijn huis er erg netjes uit zag.maar aan de andere kant ga ik mss toch liever weg dan zo verder te leven want dit maakt mij idd kapot
en ook vind ik verhuizen best jammer ik heb mijn huis net zo mooi en netjes opgeknapt en dat zou ik dan achter moeten laten om zoiets stoms.
Succes!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.