Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom worden er geen visuele kenmerken gebruikt in de wereld om aan te geven of iemand single, bezet, getrouwd, bezet maar open, etc is?

Soms zie je een t-shirt voorbijkomen met dat iemand single is.

Maar waarom niet iets universeels? Waarom slaat zoiets niet aan?

Desnoods alleen tijdens het uitgaan.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Moet dat echt visueel te merken zijn? Ik ben single, niet op zoek, maar ik sluit niets uit. Als ik dan moet aangeven 'niet op zoek' loop ik misschien die Ene mis. En 'op zoek' ben ik niet, dus wat dan?
Laat mij maar gewoon mezelf zijn, als ik een interessant persoon tegenkom peil ik wel of diegene vrij en geïnteresseerd is.
Er zijn natuurlijk wel specifieke single-plekken en -avonden en dergelijke, maar daar is zo'n 'code' ook niet nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Wat gaat het een ander aan wat mijn burgerlijke staat is? Ik vind dat prive en als ik 'in de markt' zou zijn, laat ik dat wel op een andere manier merken.
14 jaar geleden
Het gaat niet als regel op, maar het visueel aangeven dat je single bent, doe je door middel van het niet dragen van een vriendschap-, verloving-, of trouwring.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van mensen die een trouwring dragen kun je over het algemeen aannemen dat ze bezet zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat lang niet iedereen op zoek is naar een partner en dan weet je nog niet of die persoon een heterofiele of homofiele relatie wil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niets houdt u of anderen tegen om het te doen. Dat het niet gebeurt heef te maken met privacy en eigen keuze.
De meest vrouwen gebruiken liever geraffineerde trucjes, dat siert hen. Jongens die veroveren moeten ook een blauwtje kunnen lopen, sommige doen al stoer genoeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
grappig, in klederdrachten zitten vaak wel zulke codes, blijkbaar zijn die in de loop van de tijd overbodig geworden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing