Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Volstrekt onverantwoord?

Je komt hier regelmatig vragen tegen, waarbij je gelijk vraagtekens bij kunt plaatsen. Maar ook in het dagelijkse leven gebeurd dit regelmatig...

Wat vind jij volstrekt onverantwoord en geef je hier dan ook een mening op?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Met drank of drugs op rijden

Je bent een moodenaar met vorbedachte rade in mijn ogen.
k rij graag en drink graag. maar nooit samen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Onverantwoord is dat wat respectloos is...

Respectloos wil zeggen dat er geen re-spect is... Geen re-spect is geen wederzien... en als er geen wederzien is, dan is de ander er niet om uit te leggen en te verantwoorden wat die deed...

Dus alles waar geen respect in zit is onverantwoord...

Toegevoegd op 23-05-2009 10:38:14
ok...

Het geen respect hebben is volstrekt onverantwoord...

(hoe kan ik het duidelijker zeggen?)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Overantwoord is een handeling in woord of actie die oefening of kennis vereist maar zonder deze achtergrond wordt gedaan.

Resultaten die hieruit kunnen volgen zijn legio maar kunnen natuurlijk heel slecht uitpakken. Of ik dat ook hier op GV aantref, moet mijn antwoord nee zijn. Uitdagen zie ik hier vaker en mag van mij.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geen verantwoordelijkheid willen nemen voor je daden in het algemeen. Hier op Goeievraag worden meningen naar buiten gebracht omdat het anoniem kan.
Het is volgens mij een vorm van afreageren.
Het is afhankelijk van de situatie wat ik doe.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
iets wat volstrekt onverantwoord is, is iets waar je niet de verantwoordelijkheid over kunt of wíl dragen... dus iets doen (of nalaten) waarbij geen je zorg draagt voor de consequenties... op alle niveaus...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het doen en laten van een politieke beweging genaamd pvv. en voor zover het kan presenteer ik de daadwerkelijke feiten in plaats van de meningen die als feiten worden gepresenteerd door diens aanhang.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing