Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Negatieve publiciteit is ook publiciteit, dus ik denk ja.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Bedoel je dat, door alle mensen die tegen Wilders zijn hem juist populair hebben gemaakt of wat?

Ik denk gewoon dat hij populair is, omdat er eindelijk eens een politicus is die wél zijn mond open trekt over dingen die niet kloppen.
Het is misschien niet altijd even goed wat hij zegt, maar hij is wel duidelijk en heeft ballen en ik denk dat veel mensen dat waarderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle tegenstanders van Wilders spraken alleen maar over hem in plaats van over de kracht van hun eigen programma. De kiezer denkt dan dat de tegenstanders niet met oplossingen komen en dat wordt afgestraft.
Iedereen weet van Pechtold van D'66 dat hij tegen Wilders is, maar niemand weet wat D'66 zelf aan oplossingen aandraagt, dat is D'66 vergeten te vertellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt. Als je iemand weg probeert te krijgen en het lukt niet dat staat die persoon des te steviger. Dat is ene ijzeren wet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat is heel juist
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij krijgt daardoor een zekere heldenstatus , iemand die overeind blijft bij tegenstand. Hij geeft zijn stemmers ook het gevoel dat zij beter zijn dan de anderen door te zeggen dat het een schande is dat ze niet in de regering zaten en zitten.
Dat is bij voorbeeld de SP en Groen Links nooit en VVD gedurend enige tijd ook niet gelukt,maardie zeuren daar niet over.
Het is ook "lekker"om je ongenoegen af te reageren op een bevolkingsgroep die anders is. Daarbij voelen sommige mensen zich beter. Vraag maar na bij oude Joden.
Zou er weer een oorlog nodig zijn om mensen tot betere gedachten te brengen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing