Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Dat willen ze wel, maar dan zal het CDA zeker niet mee willen regeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

De PVV kan nog onvoldoende ministers leveren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geert wilde maar wat graag mee regeren......, maar dan zouden ze helaas geen meerderheid hebben kunnen halen, gezien (zoals hiervoor al werd aangegeven) het CDA hebben afgehaakt. (zo als het CDA al zei; "gezien de verkiezingsuitslag zullen wij ons terughoudend opstellen.......?"). Volgens de peilingen zou dat bij hernieuwde verkiezingen niet meer nodig zijn, gezien de PVV dan de grootste partij zou zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geert Wilders moet inbinden als de PVV gaat meeregeren. Vooral gelet op zijn extreme standpunten. Die kan hij dan niet meer verkondigen. Dat kost hem stemmen. Want helaas zijn er veel mensen die die standpunten huldigen. Bij een gedoogakkoord kan hij kennelijk nog wel roepen wat hij wil. Hij kan dan camoufleren wat hij heeft moeten inleveren.
14 jaar geleden
Omdat Wilders een geslepen politicus is, hij weet wat hij
wil en niet wil.
Met meeregeren moet hij teveel van zijn standpunten inleveren, en kan hij niet meer zeggen wat hij wil.
Bij een gedoogbeleid wel, hij kan dan nog steeds zeggen
wat hij wil.
Wilders wil de grootste partij in nederland worden, en met
een gedoogbeleid lukt hem dat beter.
Je kan het met hem eens zijn of niet, je kan hem niet
ontzeggen dat het een geslepen politicus is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij keek naar de politieke situatie in Denemarken en dacht: dat wil ik ook wel, veel macht en geen verantwoordelijkheid nemen. Als het goed gaat, kan ik me op de borst kloppen. Als het mis gaat, hebben die anderen het gedaan.
De anderen zij er met open ogen in getrapt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing