Waar kan ik een verhaal bekend maken buiten de media en internet om?
Ik heb een verhaal te vertellen dat te maken heeft met veiligheidsdiensten. Bij de overheid kan ik niet terecht, bij de media lukt het ook niet: ik kan ze niet bereiken want alles wat ik online doe kan worden tegengehouden. Weet iemand een manier waarop ik mijn verhaal toch naar buiten kan brengen zodat het bekend wordt? Reguliere social media vallen dus ook af omdat alles via internet gaat. Ik heb het vermoeden dat er een manier moet zijn die ook nog eens heel erg voor de hand ligt maar ik zie het niet. Is er misschien een overheidsinstantie waar ik nog niet gedacht heb?
PS De CTIVD (Toezichthouder op de AIVD) is het niet, daar werd ik weggestuurd. Bij de Ombudsman net zo. Het zou misschien een reguliere overheidsorganisatie kunnen zijn?
Het punt is ook dat veel van de media, al zou ik ze kunnen bereiken, niet objectief zijn: ze volgen de lijn van de overheid, en daar heb ik juist mee te maken. "Linkse/alternatieve media" zijn echt alleen digitaal te bereiken, en dat gaat niet. Ik zoek iets buiten de media en internet om.
Kun je niet zelf contact opnemen met de media omdat (je denkt dat) jouw computer wordt getapt? Dan kun je toch gewoon via een familielid of openbare computer in de bieb ofzo een bericht sturen via een nieuw aangemaakt emailadres? Je hoeft niet meteen het hele verhaal te delen. Geef bij een krant aan waar je informatie over hebt en vraag of een journalist daar met jou over wil praten om een interessant item te maken.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.