Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een verhaal bekend maken buiten de media en internet om?

Ik heb een verhaal te vertellen dat te maken heeft met veiligheidsdiensten. Bij de overheid kan ik niet terecht, bij de media lukt het ook niet: ik kan ze niet bereiken want alles wat ik online doe kan worden tegengehouden. Weet iemand een manier waarop ik mijn verhaal toch naar buiten kan brengen zodat het bekend wordt? Reguliere social media vallen dus ook af omdat alles via internet gaat. Ik heb het vermoeden dat er een manier moet zijn die ook nog eens heel erg voor de hand ligt maar ik zie het niet. Is er misschien een overheidsinstantie waar ik nog niet gedacht heb?

PS De CTIVD (Toezichthouder op de AIVD) is het niet, daar werd ik weggestuurd. Bij de Ombudsman net zo. Het zou misschien een reguliere overheidsorganisatie kunnen zijn?
Het punt is ook dat veel van de media, al zou ik ze kunnen bereiken, niet objectief zijn: ze volgen de lijn van de overheid, en daar heb ik juist mee te maken. "Linkse/alternatieve media" zijn echt alleen digitaal te bereiken, en dat gaat niet. Ik zoek iets buiten de media en internet om.

Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

Opschrijven, uitprinten, opsturen per post.
Je kunt ook een eigen website maken en daarop je verhaal neerzetten.
Toegevoegd op 26 oktober 2023 19:47: tekst
tinus1969
een jaar geleden
IsabelP wat Tinus 1969 al zegt uitprinten en aangetekend per post versturen bijvoorbeeld naar enkele 2 kamer leden van bijvoorbeeld sp en ?
Eventueel zou je ook bijvoorbeeld John van de Heuvel of Kees van der Spek kunnen benaderen hiermee.
Toegevoegd op 26 oktober 2023 22:46: tekst
een jaar geleden
Je hebt hier een vraag gesteld.... dat lukt. Bijzonder dat het melden van je verhaal dan niet lukt.

Goede manieren om je verhaal te melden zijn advocaten en notarissen. Zij hebben hun wegen om je verhaal verder te verspreiden.

Kun je die niet bereiken en je echt in nood zit, dan kun je altijd nog naar de huisarts. Die heeft een geheimhoudingsplicht en is altijd bereikbaar. In echte noodgevallen zal deze je zeker ook helpen.
De meest logische oplossing bij een dergelijke ervaring is: het relaas geprint in de brievenbus doen van het medium of de media waarmee je contact wilt. Bijvoorbeeld: de Volkskrant, NRC, De Telegraaf, AD, Trouw. Je moet er wel voor naar Amsterdam en/of Rotterdam en je hebt 100% kans van slagen dat het wordt gelezen. Of er wat mee gedaan wordt, dat is een tweede. Dat is ter beoordeling van de redacties van de kranten.
een jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing