Staat de landelijke PvdA achter een verbod op uitbeelden van varkens in het openbaar gebied? En zo ja, hoe moet je dan als boer hiermee omgaan?
http://www.agd.nl/10102605/Nieuws/Pluimveehouderij/Venrayse-moslims-storen-zich-aan-varken-in-kunstwerk.htm
Stel je hebt als boer varkens. Mag je dan geen bord meer plaatsen langs de weg met je beroep erop?
En wat gebeurd er nu met carnaval? Mag er geen carnavalswagen meer met een varken erop?
Is bekend hoe de PvdA een verbod hierop wil gaan uitvoeren, is er een verbod in ontwikkeling?
Ik kan in het PvdA partijprogramma niets vinden tegen varkens dus begrijp niet goed wat hier aan de hand is.
Toegevoegd na 4 uur:
Voor diegenen die niet begrijpen waarom ik deze vraag stel........ omdat ik het absurd vind dat binnen de PvdA elke keer weer mensen opduiken met islam-extremistische waanbeelden.
Net of een normale moslim het ook maar iets kan boeien of er een beeld van een varken in de wei staat.
Dus hoe kan het dat bepaalde lui een plek krijgen binnen die partij, en de ruimte krijgen dit soort rare dingen te ventileren en ook nog eens aan mogen blijven. Zou ook een vraag kunnen zijn.
Wilders gooit rechts-extremisten er meteen uit, zonder pardon, kan de katholieke kerk nog wat van leren, samen met de pvda.
Toegevoegd na 4 uur:
Extremistische ideeën moet je in de kiem smoren.
Misschien even een vergelijking....
Varkens zijn onrein.
Vrouwen die ongesteld zijn, daar is toch ook wat mee...... ik zie een verbod op tampon reclame.... en zo is de lijst van fatwatjes oneindig aan het worden.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.