Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Geldverslindende overheid!

Welk ministerie is volgens jullie al jaren ronduit de beste met geldverslindende maatregelen...

Zelf staat voor mij Rijkswaterstaat bovenaan, omdat de besluitvorming steeds terug wordt gespeeld naar de minister met bijvoorbeeld de vertraging van de tunnels bij Roermond in/op de A73-zuid...

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ha, die Starbless;

Accoord V&W kost een paar centen, maar daar zie je tenminste soms nog iets van terug. Bij VROM heb ik soms het idee dat de centen echt alleen maar in de open haard verdwijnen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Volkshuisvesting.
Want laten we de mensen gewoon verplichten dicht bij 't werk te wonen (voor mensen die een vaste werkplek hebben).
Weg files! Weg ongezonde uitlaatgassen! Weg benzinetekorten! Weg buikjes! (Want je kunt gewoon de fiets pakken.)

Zo lang volkshuisvesting dat niet verplicht stelt, wordt er gigantisch veel verpild.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ontwikkelingssamenwerking.
Je hebt geen enkel zicht op wat er überhaupt met al het geld dat we naar de derde wereld brengen gebeurt. Heb zo'n vermoeden dat het echt niet allemaal (allemaal niet) op de goede plek terechtkomt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het leger uiteraard. Is dacht ik de grootste kosten post, maar veel hebben we er niet aan.
Als er echt een keer de pleuris uitbreekt gaan we weinig doen met 65 jsfjes en +/- 25.000 man.
Ik zeg gewoon terug brengen naar 10.000 voor orde handhaving en vredes missies. En een paar vliegtuigjes en helikoptertjes. Het is niet zo dat ze het verschil zullen merken als wij onze 1200 man op de 200.000 weg halen uit het midden oosten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
militairen zijn de grootste zinloze uitgevers van overheidsgeld... Ze hadden ook niet mee kunnen doen aan al die missies... Wat hadden we dan niet uitgespaard... En het heeft totaal niets opgeleverd... Maar ja wat doe je als je opgeleid wordt tot militair, dan wil je wel eens in het eggie...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing