Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als Rutte premier wordt gaat hij dan de geschiedenis in als eerste single/vrijgezel?

4 jaar geleden vertelde hij nog in de camera,ik ben ijverig op zoek,helaas voor hem heeft hij de ware nog niet gevonden.

http://www.elsevier.nl/web/10148524/Biografieen/Tweede-Kamerleden/Mark-Rutte.htm

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja zoeken doe je niet zo goed met een druk leven. En als je denkt dat dit klopt: Zoek en gij zult vinden. Dat klopt dus niet met het zoeken van een partner.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt,ik denk dat hij wacht totdat hij 50 is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach, vrouwen van premiers zijn stille weduwen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En als hij bij de val van het kabinet nog single/vrijgezel is hoeft hij er mee aan te komen dat hij zich als fractieleider terugtrekt om meer tijd aan zijn gezin te gaan besteden.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, dan wordt hij de eerste vrijgezelle premier. Wat overigens niets zegt over zijn kwaliteiten als premier: dat heeft er volgens mij niets mee te maken, dat gaat om andere zaken.
Ik stem zeker niet op hem, maar of hij wel of niet vrijgezel is vind ik een non-issue.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nee hoor. Er zijn heel veel vrijgezellen in de hele wereld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind dit een nogal insinuerende vraag. Voor Nederlanders maakt het wellicht niet uit dat Rutte homo is. Voor sommige buitenlanders wellicht wel.
Als hij in het verleden als eens heeft gedroomd premier te worden, dan deed hij er goed aan zich seksueel neutraal op te stellen. Een openlijke homo zou het op buitenlandse bezoeken toch wat lastig kunnen krijgen.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
Hoe kom je er bij dat Rutte homo is?
Komt trouwens ook niet in de vraag terug.
Beetje raar antwoord op deze manier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
RUTTE is totaal geen homo,heeft hij 4 jaar geleden nadrukkelijk steeds gezegd
AWM
14 jaar geleden
Nou zeg. Waar ben je geweest de afgelopen jaren?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Skandinavie is dat echt heen probleem geweest. En in Engeland zijn er openlijk homo koningen geweest. Eigenlijk gewoon overal wel. Lafbekjes komen er niet voor uit. Maar zo'n iemand is eigenlijk niet geschikt, omdat hij met de belangrijkste zaken uit zijn leven een opportunist is. En wat is neutraal ? Dat moet hij ook zijn als hetero. Het beste is als hij gewoon mens is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent niet per se lafbek hoor, als je je homoseksualiteit verbergt. In sommige kringen wordt daar gewoon heel negatief over gedacht, en ik snap best dat mensen dan liever hun familie en vrienden behouden dan open zijn over hun seksleven; het leven is gewoon echt niet zo leuk als je in een sociaal isolement zit. En er zijn ook nog steeds af en toe mensen die in elkaar geslagen worden vanwege hun homoseksualiteit, dus dan is het verbergen niet laf, maar een begrijpelijke keuze.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je in het verleden van de premier gedroomd hebt, zegt dat wel wat over z'n (mogelijke) sexuele geaardheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
he isnt a gay
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rutte homo??? Geloof ik niks van!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb eerlijk gezegd nooit stilgestaan bij de vraag of Rutte hetero, homo of wat dan ook is. Op mij komt hij eerlijk gezegd seksueel nogal neutraal over. Wat betreft de nu nog hypothetische kwestie of een homoseksuele premier het lastig zou krijgen bij buitenlandse bezoeken: vast wel. Maar homoseksualiteit is in Nederland geaccepteerd. Het is niet alleen maar oké zolang de 'buren' (in dit geval andere landen) het niet weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar deze vraag gaat toch over het feit dat hij geen relatie heeft, toch niet over zijn seksualiteit?
Precies, dan wordt hij de eerste vrijgezelle premier van Nederland. Heerlijk zo'n vent, kan hij lekker lang doorwerken en brengt hij zijn geld tenminste op. Die andere hebben altijd zo'n rotsmoes dat ze naar huis moeten, omdat hun gezinnetje op hun zit te wachten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, er waren wel ministers die vrijgezel waren, zoals I. A. Diepenhorst, woonde bij zijn moeder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1!
Dat weten we nog niet. Misschien heeft hij dan, als het zover komt, opeens wel een partner. Een dame of een heer, wat maakt het uit?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding