Waarom mijdt Geert Wilders vrijwel elk serieus debat?zie toelichting?
Het lijkt wel of ik ze spaar; debatten waar PVV’ers niet komen opdagen. In zekere zin is dat natuurlijk ook zo, dat geef ik toe, maar de PVV’ers maken het me wel erg gemakkelijk; eigenlijk komen ze gewoon vrijwel nooit opdagen voor een debat.
Vrijdag j.l. hadden we “HET lijsttrekkersdebat” bij Radio 1. Iedereen was er. Wie was er niet? Geert Wilders.
Nou en komende paar dagen komen dus alle lijsttrekkers langs bij de Provinciale Zeeuwse courant die ze live aan de tand zal voelen. Alle, behalve Geert Wilders natuurlijk. Dat spreekt voor zich.
Gisteren haalde PVV’er nog het nieuws dat (als enige lijsttrekker) niet met een interviewer van een gehandicaptenblad wilde praten, omdat hij “de doelgroep niet interessant vindt”.
Vindt Wilders de Zeeuwen als doelgroep ook niet interessant soms, aangezien hij niet met de Zeeuwse courant wil praten?
Met wie zijn toch al die belangrijke afspraken die Wilders maar niet kan afzeggen als verder wel iedere lijsttrekker ergens tijd voor kan maken? Met de Mossad?
Alle gekheid op een stokje; er was gewoon niks aan de hand geweest als de Nederlandse media zich hadden aangesloten bij onze actie Komt er een PVV’er niet naar een debat? Zet er een andere clown voor in de plaats
Ben benieuwd naar de antwoorden.
welke bron zegt dat hij deze uitspraak heeft gedaan?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.