kan ik een advocaat in handen nemen ivm een woning?
kan ik een advocaat in handen nemen omdat ik met spoed een woning nodig heb voor mij en de kids? of buro jeugdzorg inschakelen? om zo aan een woning te kunne komen
ik heb tot 19 juli heb anders op straat sta en naar de daklozenopvang moet in dordrecht
particulier is assiocaal duur wat ik niet kan bekostigen,vrienden heb ik niet ,bij ouders kan niet..
instanties hier kunnen niks betekenen voor mij,de wooncorporatie drechtsteden kan niks doen ivm te weinig punten urgentie 2 x afgewezen omdat er geen sprake is van misdrijf of handicap..
ben ten einde raad kan geen kant op en wat moet ik ?
vraag zelfs mensen op straat of ze iets weten
en waarom kan dit zomaar in nederland?
voel me zo in de steek gelaten door mijn eigen land
mijn zoontje staat onder begeleiding van stichting youp rotterdam heb school achter me staan de stichting,al bij huisarts geweest,psycholoog voor mezelf sociaal wijkteam ambacht
kortom een grote schreeuw om help !!!
asjeblieft help wat moet ik ? wat kan ik ? ik leef zo in angst nu ,ik kan toch niet zomaar op straat slapen met mijn 2 kids hond en konijn
Mogelijk heb je een verkeerd beeld van de daklozenopvang.
Ik kan je adviseren om daar toch langs gaan.
Vaak zijn er ook een soort apartementjes beschikbaar voor families met kinderen. Je kunt daar ook begeleiding krijgen en vaak zijn er een soort "doorstroomwoningen" .
ik woonde met mijn 2 kids in het westland waar ik geboren ben,kreeg een nieuwe relatie,mijn appartement nog een jaar aangehouden en toen besloten een nieuw bestaan op te willen bouwen in brabant bij mijn toenmalige vriend 4 jaar relatie gehad kon daar niet meer blijven omdat hij narcistisch bleek te zijn heb mijn spullen gepakt en ben terug gegaan naar het westen waar ik bij mijn ouders in kon wonen verleden jaar juli trok ik daar in 2x urgentie aangevraagd in hoger beroep geweest net voor kerst werd alles afgewezen het is toen volledig geëscaleerd bij mijn ouders ivm hoge spanning stress ik stond op straat had de keus naar blijf van me lijf huis in den haag of naar hendrik ido ambacht een klasgenoot van me die onderdak aanbood dus mijn keus was snel gemaakt ik woon hier vanaf januari mijn zoontje vol in de onderzoeken ivm zijn psychische sociaal emotionele ontwikkeling sinds kort aan de ritalin heb school ook achter mijn staan omdat sociaal niet verantwoord is weer de kids naar een andere school te doen zou de 3e keer worden in een jaar tijd stichting waar mijn zoontje onder begeleiding is ook achter me staan..
mijn klasgenoot zit er nu helemaal doorheen en wil dus dat ik voor 19 juli een eigen huis heb hij wilt rust en is nooit kids gewend geweest een bonk spanning hierzo en dan mijn zoontje nog en ik die mezelf nog staande moet zien te houden veel gebeurt afgelopen jaar mijn zoontje dus en dochter 2 x arm gebroken ikzelf 8 weken op krukken gelopen ivm hielspoor
het volgende probleem is dat ik dus hier niet ingeschreven staat in het GBA omdat mijn klasgenoot dat niet wilde en ik dus nog op mijn ouders adres ingeschreven sta
vanuit schoolsociaal wijkteam ambacht vanwege mijn zoontje en voor mij voor die praktische zaken kunnen niks betekenen ben hierdoor afhankelijk van particuliere huur,gisteren nog bij de woningbouw geweest of ze op zijn minst mijn b=verhaal aan willen horen,daar werd gezegd omdat je hier niet vandaan komt en dus geen 2 jaar hier een binding hebt gehad zoals een bankrekening of iets of minimaal 6 jaar hier gewoond hebt kunnen we geen urgentie verlenen kijk maar of jeugdzorg iets kan betekenen omdat die altijd zo voor de kinderen zijn en anders daklozen opvang dordrecht
zoek me rot op particuliere site;s,makelaars geweest,vraag mensen op straat aan alles en iedereen kortom ik kan geen kant op
Hier wat voorbeelden:
https://www.villex.nl/woonruimte/antikraak
https://www.interveste.nl/
http://www.adhocbeheer.nl/aanbod/?page=1&type=Woonruimte
Zelfs deze zeer urgente gevallen moeten wachten tot er plaats vrij komt.
Bij crisisopvangcentra die appartementjes aanbieden, inclusief eventuele hulpverlening en begeleiding zoals bv Kadera, zijn deze bestemd voor een bepaalde groep vrouwen (met kinderen). Daar komt de vragenstelster niet voor in aanmerking aangezien de beschreven situatie niet aan de vereiste criteria voldoet. Ontstaat er op 19juli a.s. een crisissituatie dan is er de noodopvang voor vrouwen (met kinderen) voor een verblijf van maximaal zes weken.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.