Kan Lucia de Berk een aanklacht indienen tegen de (mevrouw) welke haar aangaf aan de politie?
In mijn ogen kreeg Lucia de straf omdat ze te goed voor haar patieenten was,Ze moest a.h.w. weggepest worden.
Ik ken dit nog van ongeveer 6 a 7 jaar geleden, ik heb het toen ook gevolgd, en het verplegend personeel inclusief de pers was tegen haar. Het werd door iedereen gebracht alsof ze schuldig was, ook ik geloofde hierin tot het momentgekomen was dat ze veroordeeld was en ze in de rrechtszaal nog riep dat ze niet schuldig was, vanaf dat moment voelde ik dat men een grove fout beging.
Maar ja het leven gaat verder,en als ik het met iemand erover had, werd mijn mening niet in dank aangenomen. Na jaren komt er nu eindelijk ((( GERECHTELIJKHEID )))
Ik ben benieuwd wat men nu gaat verzinnen om het geldelijk gewin zo laag mogelijk te houden.
Maar de vraag is of ze een aanklacht kan indienen tegen haar vroegere werkgever c.q. colega's?
Als men het niet met mij eens is geef me maar -en, maar ik moet dit van me afschrijven.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.