Wie betaald de rekening nu Bos uit de politiek stapt om zich om zijn gezin te bekommeren?
Gaat hij dat dus betalen uit die riante wachtgeld regeling. En draait de burger hiervoor op?
Toegevoegd na 2 minuten:
Aanvullrnde vraag, is het wachtgeld ook 70% van het laatst verdiende loon of 100%
969
969 keer bekeken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
die heeft zo een nieuwe baan
die is de afgelopen dagen al gebeld door diversen bedrijven die hem willen hebben
die is de afgelopen dagen al gebeld door diversen bedrijven die hem willen hebben
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Maak je geen zorgen over dat Bos te weinig doet voor zijn geld. In de tropenjaren de afgelopen jaren heeft hij meer gewerkt dan jij en ik samen !
En de wachtgeld regeling is er juist om het carriëre gat risico dat politici lopen op te vullen !
En de wachtgeld regeling is er juist om het carriëre gat risico dat politici lopen op te vullen !
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zeg niet dat hij niet veel heeft gewerkt, maar als ik een sabbitical wil nemen moet ik die ook zelf betalen. Als hij geen werk kan vinden alla, natuurlijk recht op een uitkering , maar met de daarbijbehorende plichten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom stelt U deze vraag ook niet over de heer Eurlings?
Of heeft U een aversie tegen de PvdA in het algemeen en de heer Bos in het bijzonder?
Of heeft U een aversie tegen de PvdA in het algemeen en de heer Bos in het bijzonder?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@Moolkeesje: dat had waarschijnlijk net zo goed gekund
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@Moolkeesje. Omdat Eurlings een privé keuze maakte zonder excuus. En Bos komt met een kul verhaal . Wat ik niet vertrouw. Beide partijen staan mij niet aan. Maar als ik na de personen kijk vertrouw ik Eurlings 100x meer. Maar goed u bent een 72 jarige PvdA'er en zal ook wel verdrietig zijn dat uw partij zo afglijd. Datis wel duidelijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je hoeft het niet zo op de man af te spelen, wat mij betreft had de vraag net zo goed over eurlings kunnen gaan, maar het laatste gedeelte van je opmerking vind ik beledigend en nergens op slaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als u net zo goed in uw analyses omtrent politieke partijen bent,als in het berekenen van mijn leeftijd,vrees ik het ergste! Dit nog even ter uwer informatie,zolang ze bestaat,stem ik al Groen Links!
Jet,ik heb gisteren al over deze meneer geklaagd,zodat zijn beledigende reactie verwijderd werd,mar hij heeft er bitter weinig van geleerd! Toch bedankt voor je steun!
Jet,ik heb gisteren al over deze meneer geklaagd,zodat zijn beledigende reactie verwijderd werd,mar hij heeft er bitter weinig van geleerd! Toch bedankt voor je steun!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oke 74 jaar. Had het een paar dagen geleden gezien en zit er wat naast. Maar gezien de antwoorden en reacties had ik je politiek wel goed ingeschat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jeroen, je hebt in ieder geval je avatar goed gekozen, als ik zo je vragen en reacties lees. Hoe zet *jij* je trouwens in voor een betere samenleving?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Door controlle en misdaad bestrijding
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Yep, geef elke mistap direct door
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.