Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Stel dat Wilders vervroegd met pensioen gaat, wat zijn dan de voordelen?

Deze vraag werd net gesteld met een negatieve draai, maar het was wel een interessante vraag, vandaar!

Oke dus Wilders heeft zoiets van: Ik koop een huis in Marokko en ga daar de rest van mijn leven lekker genieten van de zon en de vriendelijke mensen.

Wat voor voordelen hebben wij als Nederlanders aan deze onwaarschijnlijke situatie?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (7)

helemaal niets
In het land blijft het nog steeds het zelfde de mensen hebben nog steeds geen respect voor elkaar.

Toegevoegd na 24 minuten:
hopelijk heeft hij dan een beter kapsel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat we niet meer naar zijn onzinnige gewauwel hoeven luisteren.

Maar helaas zal er dan wel weer zo'n zelfde soort @(^$ opstaan en het hoogste woord gaan hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Haha ik denk écht niet dat Geert naar Marokko gaat. Maar Geert Wilders gaat niet met vervroegd pensioen!! En zo wel moet ie wachten tot ie 65 (of 67 ) is voor hy AOW krygt.

Toegevoegd na 7 minuten:
Je vroeg naar de voordelen. Geen,dit land is en blijft een zooitje en nog eens onbestuur ook na 9 juni want die wil nt met die etc het zijn net kinderen

Toegevoegd na 7 uur:
Ik ga er dus maar vanuit dat je Geert Wilders bedoelt er zijn nl.meer hondjes die fikkie heten:D
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De partij zakt in. Er komt weer een nieuwe rattenvanger van Hamelen. Een ding is zeker, dat wordt niet Rita Verdonk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er springt vast wel iemand in het gat dat ontstaat, maar voordat die bekendheid en "vertrouwen" geniet, daar gaat wel weer wat tijd overheen. Zijn zwevende kiezers verkassen weer naar de SP, iets wat ik ook totaal niet snap. Maar laat hem nu maar eens lekker groot zijn, hij kan het toch niet waarmaken, net als de LPF 8 jaar geleden, hij heeft de ervaring niet in huis, en zijn schijnoplossingen zijn doorgaans niet legaal of om andere redenen niet praktisch, dan zijn we er ook van af en kunnen de echte partijen weer echte politiek doen. Met die partijen ben ik het ook niet eens, maar die spelen iig volgens de regels van het spel, waar Wilders graag de regels weglaat die hem niet passen (als een klein kind eigenlijk). Of hij gaat ons verassen, maar dat verwacht ik niet, of hij moet, zoals een politicus betaamt, water bij de wijn doen, en dat is niet zo zijn stijl. Ik verwacht dus dat hij nog wel een paar keer boos stampvoetend de kamer zal verlaten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien dat het dan in de politiek eindelijk ergens over gaat. N.l. over het mogelijk maken van een prettig leven in Nederland en de collectieve voorzieningen die we daarvoor nodig hebben, hoe het geld moet worden verdiend en herverdeeld, dat soort dingen.
En geen eindeloos geleuter over wat iemand op zijn hoofd wil doen. Dat soort gesprekken horen aan de koffietafel en niet in het parlement.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In mijn optiek zouden de volgende punten een voordeel zijn als Wilders vervroegd met pensioen gaat:
- De aandacht komt minder te liggen op de problematiekn rondom buitenlandse groeperingen
- Buitenlandse groeperingen krijgen de kan om te laten zien dat ze niet allemaal over een kam te scheren zijn.
- Er komt weer meer aandacht voor punten op de politieke agenda die er toe doen (denk aan kredietcrisis, werkgelegenheid, bezuinigingen op de juiste vlakken)
- Politiek word weer serieuser i.p.v. een circus
Voor mij zijn dit de hoofdpunten!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing