Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (2)

Dat weten ze niet, anders waren ze natuurlijk allemaal al lang opgepakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat weten ze door sms whatsapp mail telefoongesprekken andere sociale media te volgen.
Ze zullen niet iedereen oppakken maar de kleinere dingen laten lopen door het wel te volgen hanteren ze een soort van controle over wat er gebeurt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jongens wat ik nu zeg zo gaat het ze weten meestal wel wie er verkoopt(ook merendeel waar ze niet van weten maar dat is grotere zaken)en ze pakken ze niet op zolang er geen overlast is dat doen ze omdat ze dan weten in ieder gevaal waar ze zitten ipv ze zijn er maar we weten niet waar.en word er teveel overlast veroorzaakt dan pakken ze ze meestal op wand die dealers hebben zelf niet veel ge;d dat gaat maar om bv 3a 4 duizend euro die verkopen per dan ongeveer 100gram coke en 100gram smack heroine.ik ben al 15jaar lang clean maar heb alls meegemaakt in rotterdam dus ik weet wat ik zek ik heb nu een normaal leven maar wat ik net zei dat doen ze in bepaalde buurten en in sommige buurten word het helemaal niet ge tollereerd door de politie hier en overal en dat zijn de zogenaamde kakkers buurten en daar woonen ook de mensen die er wel rijk van worden want die dealers verdienen veel maar in verhouding met wat bv de baas verdiend verdienen zeker dealers weinig voor de maat staaf is het veel maar dat is nu eenmaal zo.verder vragen aver vanalles wat met dit te maken heb.mvg rico
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Al 15 jaar clean, daar heb ik bewondering voor. Oh man, oh man, houd het de volgende 15 jaar ook vol.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding