Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (26)

Nou ik denk gewoon doorgaan met mijn leven hoor, voor mij maakt het niet zoveel uit. Sowieso is de politiek gebaseerd op loze beloftes, ga maar is na wat de partijen voor de verkiezingen riepen over wat ze willen bereiken en kijk wat daarvan terecht is gekomen.. Zo zal het ook bij Wilders gaan naar alle waarschijnlijkheid, hij heeft niet genoeg aan zijn eigen partij en moet een coalitie aangaan waardoor hij toch compromissen moet gaan sluiten..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niets anders dan dat ik nu ook doe met Jan Peter Balkenende...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ga heel goed op politiek Den Haag letten.

Het lijkt me prachtig om te zien hoe deze bij gebrek aan gewicht omhoog gevallen karikatuur van zichzelf ten onder gaat.

Buiten dat om zal er niet veel veranderen. Als premier heb je in dit land niet het alleen recht...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mooi verwoord..!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omhoog gevalen karikatuur? De meerderheid van de Nederlanders stemt op de PVV, dat je het er niet mee eens kan zijn dat kan. Maar Wilders is de domste niet, ookal zijn zijn plannen niet altijd goed. Dit wil niet zeggen dat ik wél op de PVV zou stemmen, maar jouw reactie is niet helemaal juist.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Inderdaad Tom. Ik ben het niet bepaald altijd eens met de standpunten van de PVV. Maar door mensen als MarkArtvark die Wilders onderschatten groeit juist zijn steun. Wilders is geen domme man, en door hem belachelijk te maken zul je het van hem verliezen. Probeer hem gewoon op zijn inhoud onderuit te halen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik onderschat Wilders zeker niet, al lijkt dat wel uit mijn reactie. Niet iedereen heeft de capaciteiten om een plek in Den Haag te 'veroveren'. Maar ik heb wel concrete twijfels bij zijn plannen en redeneringen. Op korte termijn lijken ze goed, maar politiek is voornamelijk vooruitkijken, en op lange termijn is er nog geen item uit zijn programma dat mij enigszins kan bekoren. Misschien heb ik wel iets te kort door de bocht geformuleerd. Excuses als ik iemand daarmee tegen de tenen stoot.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens de h0nd zou het met de overgang van 1999 naar 2000 overal stilvallen, en met dat in mijn achterhoofd hoop ik maar dat hij zo betrouwbaar is als altijd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Veronderstel: Dan moeten we overal limburgs praten. http://video.google.nl/videosearch?q=Bokkerijders&rls=com.microsoft:*:IE-SearchBox&oe=UTF-8&sourceid=ie7;&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wv#q=limburg+spraten&hl=nl&emb=0
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het gaat mij niet zo zeer om het feit dat Wilders daar zit. Natuurlijk zal zijn ideeën nooit lukken en hij loopt tegen de lamp aan. Ik vind het vele malen enger dat een groot deel van het volk hem de steun geeft. Ik ben banger voor de Wilders stemmers dan voor Wilders.
Doorgaan met ademhalen en na 4 jaar (als hij dat al haalt) weer puinruimen zoals na elke kabinetsperiode. What't new?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een nieuwe staatsvorm ontwikkellen, een duidelijker bewijs van het falen van de democratie is er niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als Wilders premier wordt zal ik geen twijfels bij de persoon, maar bij het land waar ik in woon. Als dit werkelijk gebeurt is Nederland dieper gevallen dan ik ooit voor mogelijk had gehouden. Het lijkt wel alsof de mensen die op Wilders stemmen zelf niet langer in staat zijn om na te denken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik blijf gewoon in Nederland wonen.
Ik hoop echt dat het niet zover komt dat deze "meneer" Wilders premier wordt.
Ik hoop dat het gezond verstand in dit land zal zegevieren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gewoon doorleven en de rit uitzitten, we zijn nu eenmaal een democratie en na 4 jaar (of eerder) zal er wel weer wat veranderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Theo;

Ik ga dan met grote belangstelling Den Haag Vandaag volgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als hij MP word zal dat toch een reden hebben, mischien toch heel veel mensen niet tevreden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
niet veel anders, gewoon doorgaan zoals we nu doen, er veranderd toch niks want als ze iets voorstellen wordt er weer iets veranderd waardoor het niet doorgaat. wilders heeft wel mijn stem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Weinig. Aangezien hij met iemand moet regeren en dat zullen ze allemaal weigeren. Mocht het toch gebeure, dan iets met een glas, een plas en alles blijft zoals het was. (helaas).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gewoon ademhalen. Misschien dat hij sommige puntjes wel bij zijn naam noemt en er iets aan doet..
Dan maar hopen dat hij na 2 jaar weg is en links niet aan de macht komt om weer 6 jaar om de problemen heen te draaien en ze te vergroten...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik - in dit land geboren, opgegroeid, geschoold, belasting betalend, en voor het rijk werkend - wacht rustig af tot deze meneer zijn zin doordrukt om de dubbele nationaliteit te verbieden. Dan lever ik mijn Nederlandse paspoort in, omdat ik die ander grondwettelijk niet mag opgeven.

Buiten dat zal voor mij persoonlijk weinig veranderen, tenzij de PVV een absolute meerderheid krijgt, en dat zie ik niet zo heel snel gebeuren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik hoop echt dat het nederlandse volk verstandig zal stemmen, mocht het zover komen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heel veel lachen, denk ik. Hij lijkt mij nog gekker dan Berlusconi.
Verder zal er weinig veranderen, de huidige regering zit al vast met handen en voeten aan afspraken uit het verleden en belangengroepen, dat zal onder hem niet veranderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dubbel liggen van het lachen. Ik ben echt benieuwd of het hem lukt MP te zijn - worden lukt vast wel als hij de kiezers nog verder gek maakt, maar van het regeren maakt hij ongetwijfeld zo'n zooi dat er snel herverkiezingen komen. En dan beseft iedereen dat we met de andere, 'gevestigde' partijen, die met hun maatregelen niet achter elk populistisch gegil aanrennen, nog niet zo slecht af zijn.

Het is natuurlijk wel zo dat in zo'n situatie NL de MP krijgt die het land zelf gekozen/verdiend heeft. Zullen de mensen dat beseffen als het niet gaat zoals ze willen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik woon al in het buitenland en zal dan nog minder haast hebben terug te keren. Problemen benoemen is één ding (en dat kan hij goed), maar oplossen is echt iets heel anders.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik hoop niet dat het zo ver komt want ik vind Nederland een erg mooi land om in te wonen. Maar als Wilders premier wordt dan zijn alle waarde die ik mooi vind in Nederland (onze tolerantie, onze vrijheid van religie, etc..) in een klap vernietigd. Ik zal dan een serieuze overweging maken om Nederland te verlaten voor een land waar die waarde nog wel hoog staan (Zweden of Noorwegen of iets dergelijks) en als ik het niet verlaat zal ik heel hevig demonstreren. Als Wilders premier wordt ben ik niet meer trots op Nederland!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ga genieten van het politiek theater wat zich vervolgens gaat afspelen, want het zal 'm denk ik niet lukken een kabinet te vormen. En zelf als het 'm lukt verwacht ik dat het niet lang zal stand houden. Vervolgens ga ik nauwgezet de eerstvolgende verkiezing volgen als alle partijen beoordeeld worden op hun prestatie in het theater.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat ik dan zelf de politiek maar inga, en zelf probeer MP te worden!
Dan komt er tenminste nog wat goeds van terecht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Grappig 24 antwoorden zonder dat er iemand is die het in hem ziet zitten....
Dan vraag je je toch af waarom meneer virtueel op zoveel zetels staat. Mijn gok is dat mensen niet durven toe te geven dat ze op hem willen stemmen, behalve in de anonimiteit van het stemhokje.

Ik voor mijzelf kan zeggen dat ik het allemaal met interesse ga volgen. Heel veel slechter dan wat er nu zit kan het toch ook niet worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Twee opties:

1. Emigreren
2. Wachten op een actie van een gek

Maar...

Hij zal nooit premier worden, geen partij die dat toelaat.
en...
kijk wat er met Fortuin gebeurde, die dreigde premier te worden.

Niet om dat goed te keuren, maar dat was geen toeval.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding