Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Komt Balkenende in aanmerking voor een Guinness book of records vermelding met 3 geneuvelde kabinetten als Minister President?

Of is dit geen unicum? of alleen een nederlands unicum waarmee het nog een naionaal record zou zijn.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ook die prijs loopt hij weer mis het record in Nederland is vijf kabinetten onder de zelfde Minister-president

Toegevoegd na 44 seconden:
Uitteraard mislukt
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee, aangezien dit iets typisch Nederlands is. Misschien heeft hij wel een Nederlands record, maar dit zal niet in een boek komen. Daarnaast was dit Balkende IV.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In Nederland is dat wel vaker voorgekomen, maar vlak ook bv. Italie niet uit. Daar is dat zeker geen uitzondering en die gaan ook wel over de 5 heen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Italië zou er dan ook in moeten staan, want daar lijken we ondertussen wel op, wanneer ik de oprichter van het CDA was zou ik me kapot schamen, iedere keer een land in grote moeilijkheden brengen. Altijd ziijn wij een stabiel land geweest en die stabiliteit heeft het CDA ons onstolen. Wij zijn nu een politiek onbetrouwbaar land geworden waarin de grootste partij met veel gemak zeer belangrijke belofte`s breekt, en dan de zwarte piet, ook met het grootste gemak, naar een ander toespeelt, ik heb van het CDA een vieze smaak in mijn mond gekregen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing