Waar kun je nu ECHT objectieve informatie vinden over alle partijen bij elkaar zonder stemwijzerformat en op een nivo voor jonge pubers?
Ja er is eerder zo'n vraag geweest maar de linkjes werken niet meer en ik wil niet naar de aparte verkiezingsprogramma's per partij, veel te veel tekst en niet te vergelijken.
Ik zoek iets objectiefs op het nivo van pubers of eventueel verstandelijk gehandicapten die ook mogen stemmen en dan handig bij elkaar gezet. Geen stemwijzerformat want het is de bedoeling dat men de verschillen tussen de partijen leert kennen en niet welke partij blijkbaar het dichtst bij de mening van de persoon staat. Het gaat mij ook niet echt over 12 september maar meer: waar staat een partij nu voor, waar maken ze zich altijd hard voor en wat vinden ze minder belangrijk?
Het jeugdjournaal viel me behoorlijk tegen. Ze zeggen bijv alleen van de Christenunie en de SGP dat ze allebei meer geld voor ontwikkelingssamenwerking willen en dat ze tegen het homohuwelijk zijn en dat de SGP geen vrouwen in de politiek wil. Veel te kort door de bocht.
Is er wel echt objectieve informatie te vinden over waar een partij voor staat?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.