Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Al ruim een half jaar in coma. In 1981 raakte mijn eerste vrouw in coma door LSE. De behandelend arts vroeg mij, wat te doen,nu ook in haar hersenen tumoren zaten. Na overleg met mijn 2 kinderen (toen resp.17 en 13) besloten de stekker eruit te trekken (het meiske was hersendood, zoals nu met Prins Friso ook al lang zo is ), hoe zwaar die beslissing ook was. Wij hadden een fijn gezin met elkaar. Zachte heelmeesters maken (ook psychisch) stinkende wonden. Gun ook Friso zijn einde; dit leven is geen leven en wordt ook nooit meer leven; dit is een vorm van egoïsme van de familie. dat geldt ook voor onze koninklijke familie. Het is een hard oordeel. Maar beter even een heel erge pijn (verdriet) dan een door zeurende pijn, die vermijdbaar is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hetzelfde. Hij ligt nog steeds coma.

Toegevoegd na 48 seconden:
Ik bedoelde: Hetzelfde. hij ligt nog steeds in coma.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij is overleden. Machines houden de vitale functies nog gaande, de familie kan het zich financieel permitteren om net te doen of het nog goed komt. Een drama voor alle betrokkenen. Als het u of ik was geweest, hadden ze zelfs geen 50 minuten gereanimeerd waarschijnlijk. Bovendien was de stekker er inmiddels al uitgetrokken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing