Gemeente-belasting kantoor antwoordt niet. Kost mij veel tijd. Kom ik in de problemen als ik ze een rekening stuur?
De gemeente heeft een belastingsamenwerkingsorganisatie de opdracht gegeven een parkeerboete bij mij te innen. Bezwaarschrift moet ook aan deze ambtelijke molen worden toegezonden; niet aan de gemeente die de constatering heeft gedaan. Vreemd!
Helaas wordt er op mijn bezwaarschrift helemaal niet gereageerd. Men doet net alsof ik niet besta. Hoewel, ze sturen wel aanmaningen! Aangezien het een belastingheffing betreft, en er op de stukken nergens vermeld staat dat ik éérst moet betalen, mag ik er toch vanuit gaan dat zo lang mijn bezwaarschrift in behandeling is, de betaling kan worden opgeschort. Maar goed, dat is niet de vraag... (reactie welkom, overigens)
Ik word zo moedeloos dat ik steeds opnieuw in de pen moet klimmen, en het kost zo veel tijd, dat ik hen reeds geschreven heb dat ik verdere actie van mijn kant bij hen in rekening zal brengen. De vraag is: Kom ik in de problemen als ik dit ook daadwerkelijk doe?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.