Keuring CBR medische ? iemand ervaring hier mee ?
Goeden dag allemaal.
Ik heb zins kort mijn motorrijbewijs behaald, en ik heb zelf add. En mijn auto rijbewijs is nog 3 maanden geldig omdat ik vroeger met alcohol heb gereden.
Hebben ze me een rijbewijs van een jaar gegeven en terecht ben fout geweest.
Ik ben daarna weer aan een studie begonnen, maar ik kon het financieel niet op brengen om een auto te kopen. En ik heb van mijn rijbewijs daar na ook nooit meer gebruik gemaakt, en dus ook niet meer aangevraagd bij de gemeente. En nu in een keer willen ze mij voor een keuring gooien.
Nu moest ik ook bloed prikken, en naar psychiater die een positief rapport zal uitbrengen. (had ze gezegd). Maar als je een blowtje rookt blijft het langer in je bloed zitten dan alcohol. Maar ik had ook niet de mogelijkheid om te gaan rijden, dus ben in dat jaar nooit strafbaar bezig geweest En ik heb tot vandaag de dag geen voertuig gehad waar ik op kan rijden. Dus hoe zal het CBR dit beoordelen.
Heb me motor rijbewijs 1x gehaald mijn auto ook. Ben de eerste keer al eens door een keuring heen gekomen, waar ik ook een rijtest heb moeten doen. Waar niks aan op te merken was! Ik heb me motor gehaald 1600 euro (rijbewijs) motor al gekocht omdat ik er van uit was gegaan dat ik me rijbewijs zou krijgen. Door dat ik nog 3 maanden recht had op mijn rijbewijs.
Als ik afgekeurd wordt dan kost me totaal 5000 Euro. Want dan kan ik de motor dan wel verkopen.
Er zit 5 dagen tussen het blowen en bloed afname.
Hoe zal het cbr hier tegen aan zien iemand ervaring
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.