Wat merk je in ons land CONCREET van Islamisering?
Wilders blijft waarschuwen over het gevaar van Islamisering. Ik probeer me voor te stellen wat we nu in de dagelijkse praktijk werkelijk van dit "gevaar" merken. Persoonlijk merk ik er niets van. Ben ik dan zo blind of hangt het er vanaf waar je woont? Ik voel me totaal niet beperkt en ervaar geen gevaar.
Het enige wat ik wel eens zie is berichten over Marokkaanse jeugd, maar dat zie ik als 'GEVAAR" voor onze vrijheid maar meer als jongerenproblematiek.
http://www.nu.nl/algemeen/2080909/wilders-vergelijkt-obama-met-chamberlain.html
Toegevoegd na 9 minuten:
herstel ; zie Marokkaanse jeugd NIET als gevaar, maar als jongerenproblematiek.
Toegevoegd na 47 minuten:
Ik krijg een persoonlijke reactie op deze vraag van iemand die zijn vingers niet wil branden aan deze vraag, maar 'm wel goed vind !! Is dit een taboe vraag? Is het niet willen beantwoorden van deze vraag een CONCREET effect van islamisering? Is dit niet het juiste platform voor deze vraag??
Gezien bepaalde politici ons hiermee vaak confronteren via de media is de vraag op zich niet verkeerd.
Of je hierdoor een tweedeling gaat krijgen is een ander verhaal dus ik kan me wel voorstellen dat de mensen op deze site misschien niet de aangewezen personen zijn om het begrip "islamisering" verder toe te lichten.
(goeie vraag!)
deze eigenschappen leiden tot impulsieve daden waarvan je achteraf denkt "had ik dat nou maar niet gedaan".
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.