Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom reageren beantwoorders als door een wesp gestoken bij namen als Wilders, Ayaan etc.?

Het debat over de kosten van allochtonen idem dito.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Waarschijnlijk omdat zij zich door hen teveel met zichzelf geconfronteerd worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

omdat dat nou eenmaal onderwerpen (politiek) zijn waar mensen vaak een uitgesproken mening over hebben. net als het woord God valt dat er veel mensen heel fel worden.

juist leuk toch, als er een soort discussie ontstaat. niet leuk als er de verschillende meningen niet worden gerespecteerd natuurlijk, maar over het algemeen interessant om de mening van anderen te horen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De heer Wilders en Mevrouw Ayaan hebben nogal uitgesproken meningen en dan kun je ook uitgesproken reacties verwachten.
De discussie over de kosten van allochtonen, wat levert dat op? Wil je die mensen laten terugbetalen?
Je werkt op die manier discriminatie in de hand en dat is in de Grondwet verboden.
Verder zullen Geert en Ayaan misschien best aardige mensen zijn. Ik ben ook aardig,maar als ik een pittige opmerking maak, krijg ik ook pittig commentaar. Dat zal bij andere beantwoorders niet anders zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deze vragen zie ik voorbij komen met een glimlach.
Boer Koekoek was vroegen ook zo een figuur, pijlsnel omhoog even blijven hangen en dan weer pijlsnel omlaag.
Daarna hoor je nog wat sissen en over.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing